Spaghettin Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Gud finns inte och kommer nog heller alldrig att finnas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 tror du mig inte? vad skulle du få, han ger ingen poäng, du skulle omöjligtvist kunna bli mod pga varningar, fjäsk suger Nu lungnar vi oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Jag kan inte påstå att jag tror på gud men man kan ju inte säga att man inte tror på han bara för att man inte sett han. Tex luft har man inte sett ändå så vet vi att det finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Klockt det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Jag kan inte påstå att jag tror på gud men man kan ju inte säga att man inte tror på han bara för att man inte sett han. Tex luft har man inte sett ändå så vet vi att det finns där. Exakt gud kan jämföras med luft, han finns men man ser han inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 håller med... det med att han är som luft.... själv är jag kristen... läst bibeln.. är faktiskt intressant.... så jag tror helt och hållet på gud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 jag tror nog gud finns och jesus var på jorden osv. men att gud skapade världen är nog inte sant jag är lite vetenskaplig av mig, :student: för ALLT har en naturlig förklaring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 men orka gud. xade, har du råkat ut för guds under nångång? tveksamt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 jag har faktiskt -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 vaddå :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Det där vill vi vet lite mer om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 vaddå :huh: det mellanmjölk skrev -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.