Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jaaaaa köp det värt pengar asså skit skönt det går ut på att du ska stayla och göra¨mål och trixa och du kan skapa eget lag och bli bättre och egen spelare och köpa andra spelare till ditt lag jag ger den 10/10 köp den !

Skrivet

Jaaaaa köp det värt pengar asså skit skönt det går ut på att du ska stayla och göra¨mål och trixa och du kan skapa eget lag och bli bättre och egen spelare och köpa andra spelare till ditt lag jag ger den 10/10 köp den !

OK ska köpa det nångång snart
Skrivet

Nja, det är inte så himla långt men det ett roligt spel.

Man vinner inte en spelare efter varje match utan man måste betala pengar för att få möta olika spelare t.ex. Ronaldo och Buffon.

Skrivet

jag har spelet det äger man ska staila och göra mål sen får man sk(alltså skicklighets poäng) och ryk (alltså rykten) sen kan man låsa upp nya kläder till sin gubbe

mitt lag äger det är Ronaldo Ronaldiniho rooney buffon deco saffe min gubbe och till sist men värkligen inte minst henry! Men spelet är coolare än coolt!

Skrivet

Det går ut på att man ska bli bättre och bättre jag har låst upp alt förutom alla mössor.

Min REP är blaze vad är eran ? vad är har era bästa spelare för rank min har 63 och min bästa spelare är nesta som jag köpte för 7000 SB han har 80 rank

• Skapa ny...