Gäst volvotobben Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 hallå jag undrar bara om ni nån gång har hatt virus på er dator i såfall vad för virus??? jag har hatt ett som hette w.32 nånting och sen hade nånting knäppt när jag sökte på google (kvittar vad det var för något)så kom det upp en popupruta med massa porr och grejer och sen när jag tittade på skrivbordet så hade det laddats ner ett program som hette nånting i stil med xxx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 har bara haft stoora virus/maskar. de jag vet är; Nimda Blaster fortfarande problem med viruset? låter som en dialer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 ne formaterade datorn tror jag har formaterat fem-sex gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 ladda hem ad-aware. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WWII Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 de tycker jag med de är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 asså jag har ju inget virus och på min jäkla skitdator så kvittar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 asså jag har ju inget virus och på min jäkla skitdator så kvittar det min kompis hade det där och han kolla rätt mycket på porr kanske du med=? aja jag gav han ad aware sen va allt borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 ne jag kollar j*vla inte på porr äru dum eller tror jag laddade hem nått spel eller nåt :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 ne jag kollar j*vla inte på porr äru dum eller tror jag laddade hem nått spel eller nåt :angry: :angry: jasså ett spel med det hmm har du något virus skydd som är på hela tiden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 nej inte då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Ladda inte hem spel från skumma hemsidor tryck aldrig på popup reklam sita aldrig i porr sidor du kan få Spyware det hade du fått detta har jag fått Spyware (Porr bilder >:( ) Blaster 6 Trojanska hästar Nimda Och en annan som segade datorn totalt kunde inte ens göra nåt !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 För mig har det hänt att det bara hur som helst laddadesner porr, och jag fick bara syn på det när jag tittade i skrivbordet. Så jag fick slänga det.Men väldigt irriterande, pga att det kommer upp flera ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.