Gäst Tomatketchup Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 japp serebii.net,jag är väldigt bra på Pokemon bara för att jag läser på internet och spelar Pokemon mycke. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Www.Pokemonelite2000.com e också bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Du behövde inte göra ett stort w i början av meningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Nu ska jag inte vara dum, men varför ska skulle han inte sätta en stor bokstav i början? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Därför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Du behövde inte spamma... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Jag spamma inte...jag svarade på frågan -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Just det Robban-11 han spamma inte!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Titta på första sidan längst ner... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Och?Jag sa bara att han inte behövde göra ett stort w i början.Men sen blev Wish_Maker intrisserad.Så när jag ville svara så kom jag inte på nåt vetigare,glad nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg