Hoppa till innehåll

Nej Till Dödsstraff!

Cyper

Rekommendera inlägg

Gäst Tomatketchup

när en snubbe har dödat en annan snubbe,ska han avrättas sakta och brutalt :P  :D fattar inte farför människor dödar varandra. :blink:

Ett själ e ju att få ta pengarna i lugn o ro utan att nån ringer polisen :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 197
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ymphinorx

Nej till dödsstraff. Dubbel moral, den som dödat skall dödas? -_-

Just det .

Och tänk efter ni som säger JA till dödsstraff.

Tänk om ni blir orrättvist beskylda för något.

På något konstigt vis lyckas åklagaren och domaren finna er skyldiga och ni döms till dödsstraff.

Är det fortfarande4 OK till dödsstraff

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Three strikes and you're out.

oja, döda på. de är verkligen fjanterier att försöka ge en person vård, eftersom man bara blir mer psykisktpåfrestad, och de är billigare att skjuta skallen av nån än att försöka få nån mongolid riktigt, slöseri med tid vafan

döda dem som dödar nån, svårare e de inte. lite allvar får de gott vara. tycker jag <.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
Gäst ymphinorx

Three strikes and you're out.

oja, döda på. de är verkligen fjanterier att försöka ge en person vård, eftersom man bara blir mer psykisktpåfrestad, och de är billigare att skjuta skallen av nån än att försöka få nån mongolid riktigt, slöseri med tid vafan

döda dem som dödar nån, svårare e de inte. lite allvar får de gott vara. tycker jag <.<

Hur 17 ska en person kunna bli mer psykiskt på frestad av vård?

En fråga till n0 fear:

Du kan inte säga "hellre dö än plågas" eftersom du, förhoppningsvis, aldrig har mördat någon.

Och om du ändå skulle gjort det så förstår jag inte varför du inte skulle vilja leva ditt liv och dö utav ålderdom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du är dum i huvet, du är konstig. vi sätter dig i en murken cell där du får prata med en kvinna i små glasögon, som ska hjärntvätta dig att du är som alla andra.

- menade inte till dig såklart, menade bara hur man bli påfrestad.

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dödsstraff? Vad lär sig mördarna av det, de dör. Men nuförtiden söver de ju alla som ska avrättas. De blir ju inte ett dugg plågsamt för de. Eller jo, hur kul är de att gå och tänka i fängelset, om en vecka ska jag dö.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

hur kul är det att tänka i 10 år att en kvinna hjärntvättar dig och försöker övertala dig att du är som alla andra? lika bra att dö dåju, ingen blir normal. om man nu kan vara normal.

Det tar inte tio år att få rätt på den lilla grej i en persons hjärna som gör att han eller hon mördade någon.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

menar du att det inte tar så lång tid eller att det tar längre tid.

är man psykist sjuk kan orsaken till mordet kanske botas, är man inte det så är det inte så sannorlikt att man begår fler mord, det kan ha berott på t.ex. avundsjuka. en helt normal människa kan oftast aldrig återhämta sig från att ha mördat någon, fast det finns ju många som klassas som normala fast oftast har de någon slags störning.

om man är helt nomal och verkligen ångrar sig tycker jag att det räcker gott och väl med livstids fängelse. är man psykopat och har mördat flera stycken vid flera tillfällen trots behandling tycker jag det kan vara ok med dödstraff...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

menar du att det inte tar så lång tid eller att det tar längre tid.

är man psykist sjuk kan orsaken till mordet kanske botas, är man inte det så är det inte så sannorlikt att man begår fler mord, det kan ha berott på t.ex. avundsjuka. en helt normal människa kan oftast aldrig återhämta sig från att ha mördat någon, fast det finns ju många som klassas som normala fast oftast har de någon slags störning.

om man är helt nomal och verkligen ångrar sig tycker jag att det räcker gott och väl med livstids fängelse. är man psykopat och har mördat flera stycken vid flera tillfällen trots behandling tycker jag det kan vara ok med dödstraff...

Nico:jag menade att det tar kortare tid.

Jag tror inte att en helt pskykiskt frisk människa mördar någon.

Och jag tycker att psykopaten ska få vård av en psykolg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...