Mezox Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Det fanns en hemsida.. Kolla tråden om ätstörnings sjukdomen. (anorexia nåt) Är ca. 160 cm och väger 40 kilo, vilket är väldigt normalt. ;) Jag är 153 cm och 40 kg och är undervikt.Hur är du normalvikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Yoto edt är för lite vikt, jag är lite mer än 170cm och väger 60, det är också för lite :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Men jag tycker nästan att jag är tjock, så BMI måste ju inte alltid stämme <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 asså bmi stämmer typ inte.... en gång när jag gjorde det hade jag extrem svår fetma(>_>) och sen prövade jag igen och fick svår undervikt.... och nej jag hade inte bantat >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Vilken hemsida kollar man om man är övervikt eller undervikt <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 vet inte riktigt, men det står i en annan tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 jag lider av övervikt om man räknar med "normal" vikt, men sen så är jag längre än normalt så då blir det i procent normalt. men min lilla syrra, fyfan... tror man ser bätre på kvinnor eftersom dom oftast har tajtare kläder och så bryr man sig inte om att en kille är fet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Vilken hemsida kollar man om man är övervikt eller undervikt <.< först läste jag i tidningn och jämförde där.. sen räknade typ mellanmjölk ut på mig förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 det finns annars en hemsida som det går att kolla på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Det finns en länk i tråden om Anorexia Nervosa (eller nåt sånt, det står i "Förklaringen" inte i trådnamnet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Denna sida hoppas jag ni menar http://www.iform.se/Crosslink.jsp?d=977&a=4326 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Jag fick 19.6 helt normalt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.