Hoppa till innehåll

Postal2 Eller Driver3?


Cyper
 Dela

Rekommendera inlägg

HAHA, du får gärna spela pettson och findus men postal 2 är inte dåligt.

Se könen är värsta lögnen!,

 

Hallå jag har själv sett i ett program om våldspel att dem sa att Postal 2 är helt sjukt och dem visade en trail om spelet så såg en en gubbe som gick runt och slog människor med en spade.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Alltså, Postal 2 är galet faktiskt.. Och man får se könen.. Sök efter Postal 2 i Google och så får du själv se om du söker igenom nogrant... Jag såg en trailer, man fick se könet på en kvinna då och hur man fick gå runt och slå ner människor med en spade, skjuta ner de och slå till de! F*n, Det är ju helt sjukt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har mycket svårt att välja mellan Postal 2, och Driver3. Villket spel tycker ni skulle vara mäst prisvärt? Driver är ett spel som jag redan har spelat, och det värkar ganska kul. Postal2 har jag inte spelet, det värkar ochså kul.. Villket av dom ska jag köpa tycker ni?

 

*Postal och Postal2, villket är våldsamast? :P

 

Postal 2 är mest prisvärt. Om du har sjuk humor kan det ge oändligt med nöje :)

 

 

* Postal 1 är totalt värdelöst. Du ser allt i fågelperspektiv som i GTA 1&2. Knappt något blod alls i det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Alltså det är ju fett mycket lögner här! Man kan INTE se köna på folk! det borde jag veta som har spelet! och man kan inte sparka av huven lr sitta på dom! det e helt sjukt! Sluta ljuga för att försöka göra så Postal 2 låter dåligt! nu har ju inte änns spelat det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sanningen är att barn blir inte knäppa av att spela det. Det är de som säger det som blir knäppa av att inte spela det. Och det finns ingen perv mode. Däremot finns det en mod som gör så att man kan se kvinnokön men det har inte RWS någonting med att göra.

Redigerat av P. Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...