nOfear Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 HAHA, du får gärna spela pettson och findus men postal 2 är inte dåligt. Se könen är värsta lögnen!, Hallå jag har själv sett i ett program om våldspel att dem sa att Postal 2 är helt sjukt och dem visade en trail om spelet så såg en en gubbe som gick runt och slog människor med en spade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 hehe . postal ä ju "rätt" sjukt, o de ä som WWII säger, man tröttnar på dom efter 1 vecka !!??!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Alltså, Postal 2 är galet faktiskt.. Och man får se könen.. Sök efter Postal 2 i Google och så får du själv se om du söker igenom nogrant... Jag såg en trailer, man fick se könet på en kvinna då och hur man fick gå runt och slå ner människor med en spade, skjuta ner de och slå till de! F*n, Det är ju helt sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Man kan också sitta på deras huvud och mosa den. Och sparka på deras huvud så den flyger av. Asså världens sjukaste spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Jag har mycket svårt att välja mellan Postal 2, och Driver3. Villket spel tycker ni skulle vara mäst prisvärt? Driver är ett spel som jag redan har spelat, och det värkar ganska kul. Postal2 har jag inte spelet, det värkar ochså kul.. Villket av dom ska jag köpa tycker ni? *Postal och Postal2, villket är våldsamast? :P Postal 2 är mest prisvärt. Om du har sjuk humor kan det ge oändligt med nöje :) * Postal 1 är totalt värdelöst. Du ser allt i fågelperspektiv som i GTA 1&2. Knappt något blod alls i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Alltså det är ju fett mycket lögner här! Man kan INTE se köna på folk! det borde jag veta som har spelet! och man kan inte sparka av huven lr sitta på dom! det e helt sjukt! Sluta ljuga för att försöka göra så Postal 2 låter dåligt! nu har ju inte änns spelat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 15 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Det BLIR Postal, vill bara veta när det nya kommer ut.. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Nästa månad! men glöm inte bort att du måste ha Postal 2 för att kunna köra det! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 man ser f*n könet om man kör nåt som heter perv mode Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Postal 2 är en skam för spelvärlden..(eller ja) Om inte det hade funnits hade dem inte dragit upp massa skit om att barn blir knäppa av spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 (redigerat) Sanningen är att barn blir inte knäppa av att spela det. Det är de som säger det som blir knäppa av att inte spela det. Och det finns ingen perv mode. Däremot finns det en mod som gör så att man kan se kvinnokön men det har inte RWS någonting med att göra. Redigerat 23 Maj 2005 av P. Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 23 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Kommer köpa Postal. Driver 3 köper jag inte, Postal är mer prisvärt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.