-=jedi knight=- Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Näe men jag ska köpa det för att jag behöver spela lite Star Fox spel där man sitter i en Arwing. Men då tycker kanske du att jag kan köra Star Fox 64/Lylat Wars istället? Jo visst det är ett underbart spel men nu när det kommer ett nytt Star Fox spel blir jag inte så sugen på att spela Nintendo 64 mer förrän jag har testat Star Fox Assault.Sen kanske jag spelar lite mer på Star Fox 64/Lylat Wars om spelet är så dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 26 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 om man jämför Medal of Honor speln till gamecube...vikket av dem är bäst eller mest värt att skaffa?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 jag tycker Medal of honer frontline Rising sun är alldeles för kort och lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 26 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 jag tycker Medal of honer frontline Rising sun är alldeles för kort och lätt ok..schyst..kan man lira multiplayer på fyra oxå?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Har du inte SSBM köp det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 27 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Har du inte SSBM köp det ok..aa..har lirat det..det é ju schyst faktiskt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Jag tycker SSB är bättre än SSBM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Jag tycker SSB är bättre än SSBM Varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg