LiQuiDe Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 man ser Link utan mössa i The Minish Cap och The Wind Waker vaa hur kan man se link utan mössa i the wind waker ? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 26 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 I början av spelet har han inte mössan på sig. (glömde bort att jag sett link utan mössan förut när jag skrev inlägget) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 aa just det jag hade glömt det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Ja undrar hur man dödar eldbossen på näst sista bilden?? :blink: det vet väll ingen förutom dom som har gjort spelet ellet det kanske ha kommit utt i japan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Det har inte kommit ut någonstans Trollungen.. ;S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 fula kläder han har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Det har inte kommit ut någonstans Trollungen.. ;S ok jag var inte säker på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 redan sett alla dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Ascoola bilder!! :cool: Längtar tills det redan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 (redigerat) Undrar var de fått inspiration till dom där kläderna? Redigerat 1 Maj 2005 av shacti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg