Mezox Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Har du blivit Orättvist behandlad? Mot vem? Händer det ofta? Blir andra i din klass orättvist behandlade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 i 1an hade vi en sk*t dum lärare :( men jag överlevde :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Våran lärare ger lapp hem till föräldrarna om man har tuggumi. Men när en tjej i min klass har lotsas hon som inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 (redigerat) mm håller med dig Mezox så gör våra lärare också när en kille gör säger hon: Spotta ut!!!(och så får vi lapp) när det är en tjej: har du tuggummi ? kan du snälla spotta ut det (så får dom inte lapp) Redigerat 26 April 2005 av :Fuskaren: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 I min klass tjejer får ha mp3 och tuggummi killar får inte tjejer får gå på tjejmässa på skoltid inte killar tjejer får bada på skoltid ej killar tror det var allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 När jag var yngre så var killarna mest orättvist behandlad och jag är det nu hela tiden om jag och mina kompisar gör nåt fel så skickar hon en lapp fast det har andra som har gjort fel också och dem fick inte med sig en lapp hem :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TAGMASTER Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 alla lärare e dumma i min skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 5st killar typ som håller på på musiken.. Så får inga killar ha musik för det, bara tjejerna.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 ínte för att vara tyken, men orka gnälla ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.