Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 kan nån (helst admin) berätta hur jag ska sätta in pengar och fixa jag fattar inte... vill gärna sätta in lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Det är ju hur simpelt som hällst... Gå in här http://forum.fuska.se/index.php?act=store&CODE=bank Sedan där det står "Sätt in" skriver du in hur mkt du vill sätte in på banken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 men jag fattar inte, vilken bank, var finns den... finns det en sån bank i västerås... RANGARÖK jag snackar inte om affären på fuska.se utan en riktig bank man betalar 100 kr så får man 5000fm... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Varför vill du kasta ut 100 spänn bara för att få 5000 fm, säg EN bra anledning.. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Varför vill du kasta ut 100 spänn bara för att få 5000 fm, säg EN bra anledning.. :huh: Ge sidan ett bidrag tycker jag är en alldeles utmärkt anledning. Om man nu har pengar till det dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 och man stödjer fuska.se och kanske bidrar till en snabbare sida med fler funktioner! http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=42095 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jaså. Ja, det kan vara bra för sidan om pengarna kommer dit som de ska..Alltså till rätt ställe.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 men jag fattar inte, vilken bank, var finns den... finns det en sån bank i västerås... RANGARÖK jag snackar inte om affären på fuska.se utan en riktig bank man betalar 100 kr så får man 5000fm... <_< ....... Lite bättre att säga att du menar irl från början istället för att bli sur på andra för att du beskriver så jäkla dåligt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Han vill nog ha bort sin varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Exakt, jag vill köpa bort den. Men också stötta fuska.se ;) men Ragnarök jag har varit medlem sen November 2003. borde inte jag då veta att det finns en bank för FuskaMynten :P man kan nån förklara hur jag sätter in de där 100kr. fattar inte så mycekt av banker och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Gå till nån bank och ge dom 100 kr sen säger du att det ska till Fuska.se bankonto och du ska säga ditt medlemsnummer. Om du inte förstår så skicka ett PM till Admin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.