Goron_ Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 http://www.jeux-france.com/images_3024.html Nu finns det ännu fler bilder på Zelda 05 och dom här ser bättre ut än dom förra! (dom jag postade tidigare) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Det där spelet kan kanske bli bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Kanske <_< ...De kommer ju äga.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Eller hur! Intressanta bilder, det värkar som link har annorlunda kläder än sin gamla vanliga gröna tunika. Rättelse: Läste gå Gamespot att man har olika kläder under olika delar av spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Hoppas han aldrig får kjol, och klänning och sånt! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 28 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Jag tror inte han kommer ha klänning under spelet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Inte balett-kläder heller???? :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 det kanske är så att han har annorlunda kläder i början... men i TWW har han ju andra kläder i Second Quest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Oj oj oj, jag kan inte vänta tills det kommer ut jag måste ha det nu!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 snygga bilder! :cool: :D :cool: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 <_< Jag måste nog sluta läsa såna inlägg... Varje gång jag gör det, längtar jag bara ännu mer efter spelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 när ska det komma ut igentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg