Paradox Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 (redigerat) Jag har tänkt att starta en liten "bojkott" som börjar på lördag. Det är för att gå i mot spammare och för att se om vi kan släcka ner fuska i tre dagar. Du ska inte: SMS:a det vill säga att man inte ska använda fuskas sms tjänster Skriva ett inlägg Inte ens besöka fuska's forum Hälst ska man inte gå in på fuska.se överhuvudtaget! Det ända man i princip får göra är att gå in på fuska chatten men då måste man gå in på den genom en irc-klient t ex. mirc Detta test pågår i tre dagar från lördag(30) till måndag(2). Allt som behövs nu är frivilliga som vill ställa upp på testet. !!!!!!!!!MEDELANDE TILL MODERATORER LÅS INTE DENN TRÅD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerat 27 April 2005 av H4xx0R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Om man inte får gå in, hur kan man då se om man har lyckats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag är med på det... Nebbig, adminsen o moderatorerna kan väl kolla vilka som var inne när tror jag... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag har tänkt att starta en liten "bojkott" som börjar på lördag. Det är för att gå i mot spammare och för att se om vi kan släcka ner fuska i tre dagar. Du ska inte: SMS:a det vill säga att man inte ska använda fuskas sms tjänster Skriva ett inlägg Inte ens besöka fuska's forum Hälst ska man inte gå in på fuska.se överhuvudtaget!Det ända man i princip får göra är att gå in på fuska chatten men då måste man gå in på den genom en irc-klient t ex. mirc Detta test pågår i tre dagar från lördag(30) till måndag(2). Allt som behövs nu är frivilliga som vill ställa upp på testet. !!!!!!!!!MEDELANDE TILL MODERATORER LÅS INTE DENN TRÅD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag fattar inte varför ska vi släcka ner fuska.se för att några spammer? Eller har jag fattat fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 27 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 (redigerat) [EDIT] Happyhenke: Vi ska helt enkelt bojkotta fuska.se i tre dar Statstik för fuska finns här: http://extremetracking.com/open;unique?login=fuskarna ------------------- Sprid ut denna tråd eftersom det här kommer inte att vara lätt. För på lardagar och söndagar så har fuska mest besökare. Redigerat 27 April 2005 av H4xx0R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 varför? vadå emot spammare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 nja går nog inte.... e beroende O:oo.,o...o \(o.,,.o)/ (,,,) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Hur ska detta hjälpa? De som spammar fortsätter ju ändå..?http://www.my-smileys.de/smileys2/Haeh.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag är inte med :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag är med på det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 27 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Aja det där med spammare var bara något som dök upp men igentligen ville jag bara se om man kunde minska antal besökare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 -.- Och varför skulle vi vilja minska antalet besökare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.