Guggo Skrivet 30 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 det är väll gamla tanter som, inte har nåt bättrre för sig en att skriva sura insändare i tidningen...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 (redigerat) En annan paralell med 88. Vanliga gevär har ju kaliber på 44 dvs hälften av 88. Allt som behövs är lite fantasi för att klura ut det dolda budskapet i dessa mystiska siffror. (jag hoppas alla fattar ironin i detta inlägg, kort sagt jag skämtar....) Redigerat 1 Maj 2005 av shacti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 jag fattar inte varför folk ogillar rasism och nazism så mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Därför det tänker på sig själva bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 för att det är korkat kanske :huh:...... men denna rasism/nazism är för långsökt för att bli tagen på allvar...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 nä, jag kan faktiskt förstå dom som säger emot glassarna. va f*n, skulle ni vilja ha Szchensk Whitie i negerland som folket shlurpar i sig? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Ärligt talat skulle jag inte bry mig om afrikas motsvarighet till gb hade glassar med namn som kränker vitt folk. Däremot stör det mig att det inte är korrekt att säga t.ex negerboll och negerkyss. Det är alla dessa j*a politiker som bara väntar på en chans att få lite uppmärksamhet som förstör...förbjuder nästan alla produkt- och organisationsnamn som innehåller ordet vit/white. Även om hela namnet är vit snö eller white cloud...ganska ologiskt med andra färger. Svart Snö och Green Cloud? Vill man döpa sin produkt till 88.00.SS-HH så borde man få göra det. Vaf*n, det blir ju bara rasistiskt om man verkligen vill tolka det så. Borde ingen göra någonting åt Schwarzkopf? Ganska dumt namn det också isf. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Och arnold Swartschneger På svenska Arnold svart neger svart är på tyska i hans namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Nej och åter till nej man kan inte utryka ett spel för nåt liv inte eller nogger black heller. Det är hela tiden en massa pansionärer som tycker en massa idiotiska saker !. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Det verkar som att Aftonbladet tycker att vi svenskar inte ska köpa glass.Lite sjukt,jag menar,hallå? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Jag tycker det är lite rasisktist. men intre Nogger. Bara 88 Black. men sak samma. Det är bara en glass. Då skulle man kunna säga att Mars Chokladen är rasisktisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Det där med att Nogger Black skulle vara rasistisk och att 88:an skulle vara nazistisk suger -.- Nu för tid får ju ingenting innehålla ordet svart eller vit. Skulle Magnum vit helt plötsligt bli grön och heta Magnum Grön istället? Skulle Nogger Black bli röd och heta Nogger Red? Och det med biljard: Snälla... Lägg av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.