sergej Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Hur förminskar jag en ava så att den tar mindre en 12kb?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Hur förminskar jag en ava så att den tar mindre en 12kb?? :huh: Vad är bilden i för format för tillfället? Är det bmp är det inte konstigt att den är stor. Försök spara i gif, jpg eller png. De är rätt så små och bra för internet. Annars kan du förminska bildens mått. Finns en enkel förminskningfunktion i mspaint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sergej Skrivet 28 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Men jag har sparst den här i gif!(det e den jag vill ha som bild) sergej123456.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 den är ju 16.68 kb stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sergej Skrivet 28 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Ja och!! Jag sa att jag ville ha hjälp att förminska den JU!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 har du ps så kan du lägga in den och minska bildkvaliteten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Då får bilden dåligt kvalite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sergej Skrivet 28 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 och tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 (redigerat) Om du väljer "Spara för webben" istället för att välja "spara som" så tar bilderna mindre plats. Tyvär blir dom lite sämre... Exempel: (första är när jag valt "spara som") Redigerat 29 April 2005 av ville10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TAGMASTER Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 jag har ochså så poroblem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Men jag har sparst den här i gif!(det e den jag vill ha som bild) Den där bilden är i bmp. Spara i något av de filformaten jag tog upp innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 File>Save for web om du har engelska ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.