Gäst Zell Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 jag har skickat in en recension men den har inte kommit än .. å d va rätt så länge sen jag skrev den .. en fråga: VAR ÄR DEN? :P <_< :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Antingen blev den inte godkänd eller så har Crona inte kollat alla inskickade recensioner. Har du fått ett PM om den blev godkänd eller ej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Ok... nej det har jag inte fått... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 HAHA! :D Jag skickade in en Turtles II (NES) recension för flera veckor sedan men jag har inte hört något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 hallå? kan nån fixa det eller? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Ok... nej det har jag inte fått... :( Då har Micke inte kollat än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 jag har sickat in ett fusk till zelda minich cap för nån månad men jag har inte fått nåt svar om den blev godkänd eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Ok... nej det har jag inte fått... :( Ok... men då får du säga till honom :P Tack ändå :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Kanske har "Micke" tröttnat på att hålla igång sidan =P Nej jag vet inte.... Är du inne så ofta nu för tiden Admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Kanske har "Micke" tröttnat på att hålla igång sidan =P Nej jag vet inte.... Är du inne så ofta nu för tiden Admin? Han var inne idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Recensioner läggs in dagligen, likaså fusk och nyheter. Så med största sannolikhet så har inte era recensioner blivit godkända ifall de inte finns med på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Men varför inte sätta in några medhjälpare som kan läsa recensioner/fusk/nyheter (...) och godkänna dem etc..? Skulle underlätta en stor del av ditt arbete... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.