Basse Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Tjena vad tycker ni om TV-Serien Lost på 4:an??? Själv tycker jag att den är skit bra och siter klistrad framför Tvn varje Onsdag (när det går). Vad tycker ni??? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 lost e bäst. så de så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Lost är Grymt bra, sitter också klistrad vid teven på onsdagarna, det är så spänande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Hade nog också tittat om jag inte var fastklistrad vid datorn första gången det gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Lost är bra, jag har aldrig missat ett ända avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 nej det suger orka såna där serier.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Har aldrig kollat, har inte 4:an <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 hahah :P alla har väll 4an :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 hahah :P alla har väll 4an :) Nej, den funkade inte på våran TV så pappa avbeställde det. Onödigt att betala för något som inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 1 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 hahah :P alla har väll 4an :) Betalar man för Tv 4????? Lost är ass bra... fins det någon sida man kan ladda ner hela serien i från??? Jag har hört att Jack (doktorn) dör i avsnitt 15 vet någon om det är sant??? Jag har också hört att serien slutar med att alla dör... är det sant???? :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 hahah :P alla har väll 4an :) Jag har sett till avsnitt 20 tror jag...och ja minns inte att Jack dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soldier_of_sverge Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 mmm lost e bra men du basse snyggt namn du har ja heter ochså Sebastian - basse B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.