Basse Skrivet 30 April 2005 Rapport Skrivet 30 April 2005 Tjena vad tycker ni om TV-Serien Lost på 4:an??? Själv tycker jag att den är skit bra och siter klistrad framför Tvn varje Onsdag (när det går). Vad tycker ni??? <_< Citera
Bure^ Skrivet 30 April 2005 Rapport Skrivet 30 April 2005 Lost är Grymt bra, sitter också klistrad vid teven på onsdagarna, det är så spänande Citera
-=jedi knight=- Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Skrivet 1 Maj 2005 Hade nog också tittat om jag inte var fastklistrad vid datorn första gången det gick. Citera
Tomi Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Skrivet 1 Maj 2005 Lost är bra, jag har aldrig missat ett ända avsnitt Citera
DanniQ Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Skrivet 1 Maj 2005 hahah :P alla har väll 4an :) Nej, den funkade inte på våran TV så pappa avbeställde det. Onödigt att betala för något som inte funkar. Citera
Basse Skrivet 1 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 1 Maj 2005 hahah :P alla har väll 4an :) Betalar man för Tv 4????? Lost är ass bra... fins det någon sida man kan ladda ner hela serien i från??? Jag har hört att Jack (doktorn) dör i avsnitt 15 vet någon om det är sant??? Jag har också hört att serien slutar med att alla dör... är det sant???? :visslar: Citera
Dysfunction Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Skrivet 1 Maj 2005 hahah :P alla har väll 4an :) Jag har sett till avsnitt 20 tror jag...och ja minns inte att Jack dog. Citera
soldier_of_sverge Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Skrivet 1 Maj 2005 mmm lost e bra men du basse snyggt namn du har ja heter ochså Sebastian - basse B) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.