Snake Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Var inte så säker, jag började inte se Buffy förän mitten av Season 2 =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 hmm, kan ju vara svårt o fatta om man inte har sett nåra avsnitt... Ja det kan jag hålla med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 jag ser på lost å jag blir så j*vla arg om jag inte få se det e ju s*it bra fast isbjörnen var cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 jag tycker lost är asbra, men det skulle va skumt om alla skulle dö i sista avsnittet som nån sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 holler me. alla som gillar lost är kloka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 holler me. alla som gillar lost är kloka Hepp, Då är jag inte klok. ;) Jag fattar inte med mig den där serien, Dom störtar på en ö där den där "kniv-gubben" kan börja gå och jaga vildsvin som han har drömt om, Jack han vill se sin pappa och det gör han hela tiden, Pojken har ju en liten serie om en isbjörn och helt plötsligt är det isbjörnar på ön. Allså dom har kommit till en ö som dom egentligen innerst inne inte vill komma ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 jag tycker lost är asbra, men det skulle va skumt om alla skulle dö i sista avsnittet som nån sa. Alla kommer inte att dö i slutet. Det kommer att vara nåra som klarar sej. Skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.