Shark Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Onödigt att ha SÅ många spel o konsoller.. Man blir lätt osocial om man spelatr mkt, så jag har det inte som hobby..;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Jag har Nintendo DS,Nintendo Gamecube, NES, Game and watch, och PS2, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Om jag hade råd skulle jag gärna vilja samla på spel, men som sagt, tior "tjänar" man på. Fast jag skulle inte neka till ett rum som detta! (se länk nedan). http://www.nescapades.com/gameroom.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Det skulle jag inte heller gjort -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 jag har ps2 och ca 230 spel :D Vadårå?Min XBOX har inbyggd meny med ca 378 spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Om jag hade råd skulle jag gärna vilja samla på spel, men som sagt, tior "tjänar" man på. Fast jag skulle inte neka till ett rum som detta! (se länk nedan). http://www.nescapades.com/gameroom.htm Det där är ju mitt rum!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Nä det är inte ditt rum det är mitt rum men man fick inte se alla spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 jag sammlar bara på nintendos konsoler men jag har också ps2 o ps1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.