Gäst Nike Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Jag kommer absolut att köpa det! :) :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Vad är det för nått ting? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Tekken är ju en beat 'em up serie, och nu kommer 5:an i serien Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Nej, jag tänker inte köpa Tekken 5 jag har redan Tekken 4 och det är tråkigt :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
#1_sith Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 de ska du lätt göra de äger. Har kört de å de e mö svårare men roligare! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 var har du "kört" det? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 jag ska köpa de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 jag har tekken 5 det är askul! p.s om ni undrar hur jag kan ha det (för det har väl inte kommit ut?) så har jag chippat min ps2 och laddat ner det d.s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 jag har tekken 5 det är askul! p.s om ni undrar hur jag kan ha det (för det har väl inte kommit ut?) så har jag chippat min ps2 och laddat ner det d.s Kunde nästan förstå det! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Har inte Ps2 men jag ska lätt prova det ngn gång! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Det kommer väl på mer än PS2? För deras kontrakt går ut snart, då lär det komma till mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Det kommer bara till ps2.Jag skall kanske beställa tekken 5 från USA(smart?) :unsure: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg