wetter Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Hej, jag tänkte köpa spelet "World of Warcraft" och undrar lite om: Är det kul? Vad kostar det? Vad är månadsavgiften? Vad kan man vara för varelser? Finns det mycket val i spelet? (Yrken, Världar, Kläder, mm...) Kan man döda vem som helst i spelet? :D Är det värt att köpa? Finns det många fiender? Tar det lång tid att installera? Sa jag köpa det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Tycker att du ska köpa Guild wars! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 1 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Happ, då får du tycka det. Ni behöver inte svara på alla frågor, men jag vill liksom ha lite info altså... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 du kan gå in på antingen www.worldofwarcraft.com, www.worldofwar.se eller www.wow-europe.com/en men jag tycker heltklart att det är värt pengarna och det är asa stort :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 (redigerat) detta ska stå i "Warcraft spelen & World of warcraft" forumet Anmäl istället //NesseN Redigerat 4 Maj 2005 av NesseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Köp det :D det äger totalt.. skitstor värld , massa olika saker o göra man kan vara Orcs , Dwarves , Undead , Human , NIght elf . sen nått mer. men på varje race kan du välja om du ska vara hunter , warrior , paladin sen kommer ja inte ihåg resten . var 6 olika saker per race.. själv är jag Human warrior lvl 14 .. jätte mycket man kan köpa och få av monster , sen finns ju sw "en köp stad" Jävligt stor stad eller vad man ska kalla det... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Grr du glömde den bästa rasen= troll :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 1.De e skit kul 2.De kostar 399 3. I månaden kostar de ca 120 kr 3.Man kan vara allt från Orcs till Människor till Night Elves 4.Man kan ha många yrken som tex Minning/Blacksmithing och Herbelist/Alchemy och kläder och rustiningar finns de ett 1000 tal av 5. om du kör en PvP server kan du döda motsatta laget tex om du e Horde kan du Döda alla Allies men om du vill döda dina kompisar i de lag du e kan du gå till en så kallad arena 6.Fiender finns de otroligt många av de värsta i spelet enligt mig e Murlocks som e små fisk varelser med händer 7.De tar sin tid att instalera men när de e klart e de bara att spela 8. du ska LÄTT köpa de för de Äger!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Tycker att du ska köpa Guild wars! Håller med !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ahlnerhet Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 om du inte vill betala och ha ett bra MMORPG så ska du ju skaffa dej Guild Wars.. Annars ska man ha WoW.. själv ha ja båda.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Men skulle ni kunna sluta sp@mma om ert kära Guild Wars då...? Jag ska själv skaffa WoW, verkar oerhört bra. Kolla här för mycket av informationen. I affärerna jag kollat i har det kostat runt 449 kronor. Månadsavgiften ligger nåt med hundra kronor, men så kan man ju köpa så kallade "Game cards", vilka låter en spela i 60 dagar, och dom kostar nåt med 200 kr... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 17 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Har köpt d nu, (har en Orc på lvl 12, 1 Night Elf på lvl 12, En till Nightelf på lvl 17, å en Dvärg på lvl 3) /// Skiiiiiiiiiiit kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg