BornInBarcelona Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Skrivet 2 Maj 2005 Vad fick ni när ni praoade jag fick godis och läsk Citera
Putside Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Skrivet 5 Maj 2005 när jag praoade på Finska hembageriet så fick jag örfilar ( bullar ), Delfiner (Wienerbröd ), samt griseknoar ( Jordgubbsfyllda munkar ). a just ja jag fick äta hur mycket donuts och wienerbröd jag ville , det fanns 10 st olika sorter av munkar. PS: jag började arbeta kl 6 på morgonen och arbetet låg 2 mil hemifrån så jag fick gå upp ca kl 5. Citera
ELF Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Skrivet 6 Maj 2005 När jag praoade på en möbel affär så fick jag 500:-. Då gick jag i 8. När jag gick i 9 och praoade på ett lantbruk eller vad man ska kalla det så fick jag 500:- då med. Alla andra fick bara godis, läsk, kaffe o lite nnnat där de var... HAHAHA loosers Citera
Rallypacker Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Skrivet 7 Maj 2005 när jag var på dialect så fick jag mobils-skal, dvd-filmer, kontant-kort.... Citera
purjo Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Skrivet 7 Maj 2005 när ja praoa på ica fick jag julmust,chips å massa choklad Citera
Gäst YoTo Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Skrivet 12 Maj 2005 Jag fick äta på en restaurang i närheten gratis. Citera
Rullis Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Skrivet 12 Maj 2005 Hur mkt gratis chocklad (Oboy lr nåt sånt) man ville ta.. :P ~~Kaffe automaten den är bra,lalalal~~xD Citera
BornInBarcelona Skrivet 8 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 8 Juni 2005 Jag praoade nyligen på ica och fick ett 4 mm hack i tummen och 2 stygn Citera
Guggo Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Skrivet 8 Juni 2005 jag praoade på wettergrens storcash.... då fick jag en låda godis, bio present kort på 2 blijetter, en penna som jag hittade under disken när vi städade samt den stora äran att få hålla i the sims: on holiday flera dagar före relesen :P Citera
Giga_Bowser Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Skrivet 6 Juli 2005 Jag Praoade på Club Nintendo... Fick en tröja, en klocka och inte minst nöjet av att spela nästan hela dan. :D Citera
Gäst Skellington Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Skrivet 6 Juli 2005 Jag praoade nyligen på ica och fick ett 4 mm hack i tummen och 2 stygn Minns det :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.