BornInBarcelona Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Vad fick ni när ni praoade jag fick godis och läsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 ice cafe!det är gått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 när jag praoade på Finska hembageriet så fick jag örfilar ( bullar ), Delfiner (Wienerbröd ), samt griseknoar ( Jordgubbsfyllda munkar ). a just ja jag fick äta hur mycket donuts och wienerbröd jag ville , det fanns 10 st olika sorter av munkar. PS: jag började arbeta kl 6 på morgonen och arbetet låg 2 mil hemifrån så jag fick gå upp ca kl 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 När jag praoade på en möbel affär så fick jag 500:-. Då gick jag i 8. När jag gick i 9 och praoade på ett lantbruk eller vad man ska kalla det så fick jag 500:- då med. Alla andra fick bara godis, läsk, kaffe o lite nnnat där de var... HAHAHA loosers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 när jag var på dialect så fick jag mobils-skal, dvd-filmer, kontant-kort.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 när ja praoa på ica fick jag julmust,chips å massa choklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Jag fick äta på en restaurang i närheten gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Hur mkt gratis chocklad (Oboy lr nåt sånt) man ville ta.. :P ~~Kaffe automaten den är bra,lalalal~~xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 8 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Jag praoade nyligen på ica och fick ett 4 mm hack i tummen och 2 stygn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 jag praoade på wettergrens storcash.... då fick jag en låda godis, bio present kort på 2 blijetter, en penna som jag hittade under disken när vi städade samt den stora äran att få hålla i the sims: on holiday flera dagar före relesen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Jag Praoade på Club Nintendo... Fick en tröja, en klocka och inte minst nöjet av att spela nästan hela dan. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Jag praoade nyligen på ica och fick ett 4 mm hack i tummen och 2 stygn Minns det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.