nOfear Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 (redigerat) Hej jag har tänkt starta en klan som ska heta The King Of Wilderness. Minst i lv 45+ Vi ska vandra runt wilderness och mörda så många runescapare som helst så då blir vi ett skit bra team sen. Printa en bild på er gubbe och era skills. Om ni inte ser så skriver jag ner dem nu Attack:45 Strenght:50 Defence:43 ranged:6 prayer:27 magic:39 Runecrafting:18 Hitpoints:46 Agility:0 Herblore:0 Tieving:0 Crafting:32 fletching:0 Slayer skill:0 Minning:51 Smitfing:42 fishing:42 Cooking:40 firemaking:38 Woodcutting:35 Ikke member fast ska kanske bli. Redigerat 2 Maj 2005 av Cobraz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 2 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 (redigerat) En till Redigerat 2 Maj 2005 av Cobraz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 hahaha våran klan på 33 svenskar kommer rå slakta eran klan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 4 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Varför är det så kul att skryta ??? vänta bara jag har 2 av mina kompisar som är över 100 lv hälften av min skola gillar runescape och det är 200 barn hahahaha alla blir medlemar sen kommer vi trasha er !!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 jag skröt inte jag sa att vi skulle äga er och visst vem vill joina en 45+ klan när det finns en 70+ ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 4 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Jag kommer höja nivån efter att vi fått bra runescapare. Och du skryter hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Varför är det så kul att skryta ??? vänta bara jag har 2 av mina kompisar som är över 100 lv hälften av min skola gillar runescape och det är 200 barn hahahaha alla blir medlemar sen kommer vi trasha er !!!!! nOfear, det är högst 4-5 personer i våran skola som spelar rs :bah: :blink: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Jag låg märke till att du har mig på msn.. Jag e Zonix | Night Elf | Hunter.. Vem e du på msn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
archer_gorgo Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 hur printar jag till er skickar min snygga bild när jag fightas med elvarg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 du trycker på print screen sen går du till paint och trycket ctrl+V. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Varför är det så kul att skryta ??? vänta bara jag har 2 av mina kompisar som är över 100 lv hälften av min skola gillar runescape och det är 200 barn hahahaha alla blir medlemar sen kommer vi trasha er !!!!! sorry att jag går off topic det e bara 2 i vår skola som spelar RS det e synd tyker jag men ´dom andra tycker det e hel töntigt :( <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genuieve Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jag har en i combat lvl 12, så jag kan tyvärr inte joina :( Jag är väl den enda som spelar RuneScape på vår skola med minst 400 elever <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg