Link the legend Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Skrivet 27 Juli 2005 ettan e bäst. ''When i said dangerous i was talking about the guards, you fuckhead.''
Zeem Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Skrivet 28 Juli 2005 Bästa e ettan. När han står i temlet o tappar stenen!haha. Sen e det bra när han stoppar står med 3D glasögonen
Link the legend Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Skrivet 28 Juli 2005 bäst är ju när har springer genom stan och hugger ihjäl varenda person.
Eric_H Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Skrivet 1 Augusti 2005 Ettan! När han försöker limma stenen så att navi ramlar ner på golvet. Men det är kul på den också när han springer in i ett hus snor en blomma och springer in hos majoren. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
bladeet Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Skrivet 8 Augusti 2005 den e fet skön när han tar den där hatten och blir till slag en av en as fet näve
Matski Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Skrivet 16 Augusti 2005 låten e gjord av system of a down (spelar på hultsfred nu) och de va dom som kom på the legend of zelda theme från början inga j*vla nintendo japaner ,utan hårdrocks tallibaner VA!!!!???? Har SoAD gjort låten till Zelda??? Hur vet du de??? Coolt i så fall...mitt 2:a favvo band har gjort låten till mitt 2:a favvospel.... PS.Sett filmen 3 ggr förut...den e gammal, Revals; en flashfilm ska vara lång!!!och 1:an är bättre.DS.
Gäst AntonJ3000 Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Skrivet 18 Augusti 2005 funkar inte står bara! Error - Someone is stealing our bandwidth! Click here to view this properly. Please go back and try again.
Dark Link Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Skrivet 9 Maj 2006 Jag e medlem på sidan, så jag har redan sett den, men den är asrolig.
Rekommendera inlägg