elleboyz Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Vad händer när man klarar ut san andreas?? kommer det typ ett nytt vapen i vapenaffären eller kommer det nån tävling eller nån submission jag bara undrar... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 jag har ingen anning du får prova. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 (redigerat) hehe, "prova" värkar ganska svårt stavfel Redigerat 5 Maj 2005 av mr COOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Vad händer när man klarar ut san andreas?? kommer det typ ett nytt vapen i vapenaffären eller kommer det nån tävling eller nån submission jag bara undrar... :D Inte ett jäkla skit! finns några små tråkiga uppdrag som man kan köra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Det roliga med spelet är ju uppdragen så se till att inte göra alla för fort. men jag vet inte vad som händer när man klarat allt. men det kommer ta tid för dig att klara allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Håller med! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Man får hydra och rino vid "The Johnson hous" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Ja men det e väl inge häftigt med det! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Vad händer när man klarar ut san andreas?? kommer det typ ett nytt vapen i vapenaffären eller kommer det nån tävling eller nån submission jag bara undrar... :D Det kommer efter text och så sprängs nästan alla bilarna o husen ryker i los santos o man behöver inte börja om man fortsätter spela. // Enjoy //Joel_M :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Rätt så trist egentligen! man hinner knappt ta en bil innan den exploderar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg