Black Shadow Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 WTH är cosmos?!? har väldigt många gubbar, kan säga de jag spelar mest på Nzor lvl 27 Undead Rogue Burning Legion Shenlong lvl 16 / 17 Orc Warlock Scratched lvl 11 Undead Priest Burning Blade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Warriors har inga magier, men dom har ju fortfarande skills. o_O; Det jag menar kanske ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 har en lvl 32 undead priest på shattered hand 21 human warrior och 22 Night elf druid på stormreaver 21 orc warlock på argent dawn har haft ca 40 gubbar :P som inte blivit högre än 10 så dem skriver jag inte med (dem är borttagna nu) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Alliancen suger gammal sko mycke roligare att vara horde för typ i alla rollspel har man vart människa eller alv så de e riktigt gött att vara en orch och krossa alliance!!!! :P :D :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Om du inte får köpa det så köp Guild wars! Lyssna inte på alla fjortisar som bara har spelat wow och säger att guild wars suger! Svårt att erkänna att Guild wars är bra när man betalar i månaden för ett annat spel? Guild wars äger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Välj Horde på allt , alliance e så gayigt , ohh look at me im a little gnome ooops a Giant Tauren just Crushed me !! Alliance e skit bara små ungar som spelar där , f*n man kan ju döda sånna o erfarna i lvl 36 om man själv e 30 och båda e warriors Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Jag har mina spelare på Horde, tycker om dom. Level 60 Orc Rouge med hela Nightslayer armorn. Level 13 Undead Priest (guilden behöver dom) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 vilken va Nightslayer nu , Bättre än Valor eller något Armor of Valor kommer inte ihåg men något liknande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 LuddE : Ja har spelat guild wars och det SUGER sluta tjata om guild wars i detta forum gay..world of warcraft äger guild wars och så är det !.. ensamma skitspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Men shit..sluta säga att det suger..Man har väl sin egen smak?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 aa men han behöver inte prata om guildwars i det här forumet "irriterande"... <_< så nu håller du käft med guildwars ok? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 aa men han behöver inte prata om guildwars i det här forumet "irriterande"... <_< så nu håller du käft med guildwars ok? :angry: kom ska ja ge dig en nit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg