Potter_diggaren Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 jag har fått blue card...kommit till träsket...mött den där digimonbossen...men min renamon bara flydde...är det meningen?jag har träffat baronmon men han snackar bara om framtiden med grisar överallt...jag kommer inte vidare...snälla hjälp mig!!!!!!! PS:vad är det för mask som alla snackar om?och etemon?DS :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 kan ni inte skriva eller? :( :angry: <_< skriv inte dubbelt du kan bli varnad. för att komma förbi ''den där digimonbossen'' så ska du träffa sepicmon som finns nånstanns i south sector. Han säger att om du hittar hans mask så hjälper han dig komma förbi ''den där digimonbossen''. sen så ska du gå till asuka bridge. där nånstans finns en människa som är kläd som sepicmon. Han säger att han inte ska hjälpa dig för att de va inte du som hitta hans mask. Och alla människor säger att sepicmon e taski o så vidare. sen ska du gå till asuka city o snacka me Etemon som e samma person som sepicmon (som e påklädd). När du snackat me honom så får du masken o den riktiga sepicmon hjälper dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 6 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 (redigerat) ok...då ska jag försöka leta efter den där sepicmon eler vad den nu hette...men det är programmerat att en digimon ska fly från striden va? :unsure: :huh: Redigerat 6 Maj 2005 av mj070 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 ok...då ska jag försöka leta efter den där sepicmon eler vad den nu hette...men det är programmerat att en digimon ska fly från striden va? :unsure: :huh: japp! men du kommer att möta den igen i bugmaze pitt o då kommer den inte fly! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 6 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 ok...men vart ska jag gå sen? jag har kommit till ether jungle...ska man dit eller?och sen har jag gått till jungle shrine...skitstarka numemon...måste träna MYCKET mer...trist... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 ok...men vart ska jag gå sen? jag har kommit till ether jungle...ska man dit eller?och sen har jag gått till jungle shrine...skitstarka numemon...måste träna MYCKET mer...trist... :( nejj du måste leta efter ett ''INN'' i south setor när du hittat den så finns åsso sepicmons hus i närheten. en kille kommer säga att de finns spökar där inne. Han står precis utanför de huset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 7 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 har sparat där...men varför ska jag prata med honom?tar han mig till nästa stad eller? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 har sparat där...men varför ska jag prata med honom?tar han mig till nästa stad eller? :huh: BARA GÖR VA JAG SÄGER :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 8 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 (redigerat) kan du inte ens skriva varför? :angry: jag undrade bara...för jag pratar knappt med människor på det spelet bara för att de flesta...hur ska jag säga det...vill spela kort!!!och jag har mött så många cardmon att jag bara har dåliga!men varför måste jag det?svara mig det! ;) Redigerat 8 Maj 2005 av mj070 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 kan du inte ens skriva varför? :angry: jag undrade bara...för jag pratar knappt med människor på det spelet bara för att de flesta...hur ska jag säga det...vill spela kort!!!och jag har mött så många cardmon att jag bara har dåliga!men varför måste jag det?svara mig det! ;) men har du kommit till jungle shrin o ether jungle så måste du ha pratat me honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 9 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 nu har jag pratat med honom...eller jag ska...jag stängde av...men han säger bara att det spökar där inne...och sen säger han att det var sepicmon som var spöket...men varför måste man prata med honom för att kunna komma till either jungle och jungle shrine?jag kom ju dit utan att prata med honom...förresten...kan du skicka en spelguide efter den andra gymledaren?jag har skickat ett mail..,. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 nu har jag pratat med honom...eller jag ska...jag stängde av...men han säger bara att det spökar där inne...och sen säger han att det var sepicmon som var spöket...men varför måste man prata med honom för att kunna komma till either jungle och jungle shrine?jag kom ju dit utan att prata med honom...förresten...kan du skicka en spelguide efter den andra gymledaren?jag har skickat ett mail..,. ja jag har fått den. men har du inte träffat en gul digimon som inte låter dig komma förbi i jungle grave? o de var länge sen jag var så långt bak så jag kommer inte ihåg alla ställen men jag ska kolla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg