Hoppa till innehåll

Digimon World 2003

Rekommendera inlägg

nu har jag pratat med honom...eller jag ska...jag stängde av...men han säger bara att det spökar där inne...och sen säger han att det var sepicmon som var spöket...men varför måste man prata med honom för att kunna komma till either jungle och jungle shrine?jag kom ju dit utan att prata med honom...förresten...kan du skicka en spelguide efter den andra gymledaren?jag har skickat ett mail..,.

ok...men jag har inte mött någon gul digimon...bara apemon...fast han var ju vild... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

nu har jag pratat med honom...eller jag ska...jag stängde av...men han säger bara att det spökar där inne...och sen säger han att det var sepicmon som var spöket...men varför måste man prata med honom för att kunna komma till either jungle och jungle shrine?jag kom ju dit utan att prata med honom...förresten...kan du skicka en spelguide efter den andra gymledaren?jag har skickat ett mail..,.

jaha konstigt :huh: . han borde stå där o blockera vägen. men efter som han inte e där så kan du gå tilll nästa stad. föresten vad heter stället som du kommer till när du passerar jungle grave.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men jag kanske bara gick fel då...det ska säkert stå en där...men det finns ju så många vägar...och vet man inte vart man ska gå så...ja du vet...tar man ju bara första bästa...men det kanske står en där om jag pratar med han där ute och sen går till Zanbamon...då kanske det står en gul digimon där...,men det beror på...om du menar strax efter Zanbamon så har jag inte sett någon som blockerar någon väg...men som jag sa så kanske jag bara har gått fel...menar du att den ska stå där någonstans där man kan möta DemiDevimon?det kanske finns många vägar där... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men jag kanske bara gick fel då...det ska säkert stå en där...men det finns ju så många vägar...och vet man inte vart man ska gå så...ja du vet...tar man ju bara första bästa...men det kanske står en där om jag pratar med han där ute och sen går till Zanbamon...då kanske det står en gul digimon där...,men det beror på...om du menar strax efter Zanbamon så har jag inte sett någon som blockerar någon väg...men som jag sa så kanske jag bara har gått fel...menar du att den ska stå där någonstans där man kan möta DemiDevimon?det kanske finns många vägar där... :unsure:

ja de e zambamon! har du vunnit över honom eller?

när du e i phoenix bay så ska du gå till höger ssen finns susaku city där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet det! :angry: men som jag sa i ett annat inlägg:när man inte har varit där förut så tar man den första vägen man hittar delvis för att utforska :student:  och delvis för att komma bort från diverse starka digimon... :medieval:

ok men nästa gång du kommer till ett ställe som du aldri har vatt i så ska du utforska den först.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

ok...men du har klarat hela spelet va? då kan väl du berätta vad hon den där kail döljer?asså...jag tror faktiskt att det är hon som kontrollerar lucky mouse...fast jag är inte säker...och en sak till...jag har klarat den andra gymledaren...var jättelätt...men du...om du har klarat hela spelet...skriv då vad hon döljer...jag kan faktiskt ha rätt...eller hur? och bara en sak till...det är lite dumt att det kommer starkare digimon till skogen sen...men det är väl för att man ska träna...och bara en sista sak...hur kommer man till west sector?går man bara till stationen och åker dit eller?måste man ha typ red card eller nåt? :unsure: :unsure:

Redigerat av mj070
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok...men du har klarat hela spelet va? då kan väl du berätta vad hon den där kail döljer?asså...jag tror faktiskt att det är hon som kontrollerar lucky mouse...fast jag är inte säker...och en sak till...jag har klarat den andra gymledaren...var jättelätt...men du...om du har klarat hela spelet...skriv då vad hon döljer...jag kan faktiskt ha rätt...eller hur? och bara en sak till...det är lite dumt att det kommer starkare digimon till skogen sen...men det är väl för att man ska träna...och bara en sista sak...hur kommer man till west sector?går man bara till stationen och åker dit eller?måste man ha typ red card eller nåt? :unsure:  :unsure:

haha bra frågor! Kail kontrollerar inte Lucky Mouse de e hennes bror som e Lucky Mouse! Lisa som du träffar i Susaku city letar efter en Numemon men hon tror att den heter Ogremon. för att komma till west sector så måste du ha digi-Egg of sensirity (nått sånt). den får du genom att först prata med en tjejsom gillar Gatumon i Phoenix bay. efter de ska du gå till bulk swamp o klicka på ett littet hus (bakom huset) tills det kommer text. efter de ska du till Sepikmon, den säger att Baronmon kan göra bomber. du behöver en TNT ball för att Baronmon ska göra en TNT Chip (bomb) till dig. TNT ball kan du få när du vunnit över en vild Triceramon.när han gjort TNT chip till dig så ska du till huset i Bulk swamp o lägga bomben på huset. där inne hittar du digi-Egg of sensirity. efter de så ska du antingen till Plug Cape eller till south beach. där kan du kalla på Submarimon o simma till west sector. när du e i närheten av Byakko city så kommer en Numemon (Lucky Mouse/kails bror) o säger att du inte borde gå in i stan sen går den. om dinna digimon e starka så ska du in om dinna digimon e svaga så ska du helst stanna ute o träna. Om du går in så kommer du se fullt med A.o.A trupper. de beter sig snällt men e i värkligheten jätte onda, de kommer ge dig mycke problem i framtiden. när du mött den falska Byakko leader så kommer han använda två starka Numemon. Vinner du så säger han att han glömde Byakko badge inne i ett rum när du går in så kommer golvet rasa o du ramlar ner i ett fängelse. Där nere träffar du Numemon igen, han tar daj ut ur fängelset.

när du kommit längre så fråga igen jag hjäper gärna!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

TACK!!!!!!! jättesjust!!!!!!!men jag tränar ganska mycket nu...för om jag ska till phoenix bay igen så måste jag träna...för i jungle grave finns det en stark digimon men jag minns inte vad den heter men man möter den nästan aldrig...den ser ut ungefär som en samuraj...men åter igen....du är jättesjust!för asså jag är inte så bra på många tv-spel...bara harry potter-3...fast det har jag ju klarat 3 gånger så...ja...du fattar vad jag menar...jag har ändrat det nu om du undrar varför jag säger att jag har fått digi-ägget och en sak till...jag har utvecklat alla mina digimon till en fjärde utveckling...så nu har jag Taomon, MetalGreymon och Digitamamon...de är jättebra!

Redigerat av mj070
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

TACK!!!!!!! jättesjust!!!!!!!men jag tränar ganska mycket nu...för om jag ska till phoenix bay igen så måste jag träna...för i jungle grave finns det en stark digimon men jag minns inte vad den heter men man möter den nästan aldrig...den ser ut ungefär som en samuraj...men åter igen....du är jättesjust!för asså jag är inte så bra på många tv-spel...bara harry potter-3...fast det har jag ju klarat 3 gånger så...ja...du fattar vad jag menar...jag har ändrat det nu om du undrar varför jag säger att jag har fått digi-ägget och en sak till...jag har utvecklat alla mina digimon till en fjärde utveckling...så nu har jag Taomon, MetalGreymon och Digitamamon...de är jättebra!

ja de e de faktiskt! :cool: Musyamon (samuraien) finns inte där mer, o även om han finns så har han ingen chans mot dinna ultimata digimon. Du e tillräkligt stark att ta dig till west sector o möta den falska Byakko leader. du borde testa de kommer nog fungera. Föresten Digitamamon är inte monmons riktiga ultimata utvekling de är en annan som ser ur som Centauromon men har litte fler vapen.

men i alla fall du klarar dig me dem. LYCKA TILL!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...