Hoppa till innehåll

Digimon World 2003

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

ok...du kanske menar armormon?den är ganska bra...förresten så ligger digitamamon också på ultra-nivån...men jag måste träna mer... :( ...gesomon är jättestarka...men i alla fall...rätt coolt att man kan möta baronmon i ruinerna...har klarat dem typ 10 gånger...och förresten...har du döpt dina digimon? min renamon heter master 1, monmon master 2 och agumon master 3...och du...man kan ju skaffa ddna till patamon och growlmon...har du hittat dem?jag skulle gärna vilja ha dem...och bara en sak till...du säger ju att du har veemon? hur får man den...är det för sent när man har fått digiägget?

Redigerat av mj070
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet (redigerat)

eh...va? självklart är det en länk där man får hjälp med digimon world 2003 <_< varför skulle den annars heta sen då?det syftar ju på: vad händer efter det då...och förresten...det här är till rg_fuskare...kunde du inte ha sagt att man måste gå lite innan man kommer till byakko eller vad det nu hette?och du kunde väl ha sagt att det finns starka digimon där...typ tuskmon och etemon...min digitamamon svimmade nästan...men som tur är kunde den soul snatcher...men den tar 50 mp! det är rätt mycket och den funkar förresten inte varenda gång... <_<

Redigerat av mj070
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eh...va? självklart är det en länk där man får hjälp med digimon world 2003 <_< varför skulle den annars heta sen då?det syftar ju på: vad händer efter det då...och förresten...det här är till rg_fuskare...kunde du inte ha sagt att man måste gå lite innan man kommer till byakko eller vad det nu hette?och du kunde väl ha sagt att det finns starka digimon där...typ tuskmon och etemon...min digitamamon svimmade nästan...men som tur är kunde den soul snatcher...men den tar 50 mp! det är rätt mycket och den funkar förresten inte varenda gång... <_<

nej de e inte försent att få veemon! jag orkar inte skriva mer men gå in på My Webpage där hittar du allt du behöver.

O.B.S! där finns de bara på engelska så du vet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

ok...gjort det...men det står ju bara att man ska prata med någon i protocol forest...och många säger att man måste ha 1 digimon ute med 20 eller mindre i level...andra säger 1 digimon och 40 level...och en del säger 1 digimon och ingen levelgräns...vilket är det rätta? om det är 20 eller mindre kan jag nog inte få den...för mina digimon är på level 25, 34 och 24...mina rockie alltså... :( och förresten...rätt :cool: att man kan få angewomon... :visslar: och förresten...man måste ha en på level 20 eller mindre va? då kan jag inte få veemon...för att...när man tränar typ taomon eller digitamamon så ökar ju rockiens level också! men i alla fall...man måste ju inte ha veemon...eller patamon eller...ja...de andra sådana man kan få. eller hur? jag tycker egentligen inte om veemon...och man kan väl ändå bara ha ute 3 digimon va? då blir det jobbigt att träna...så jag kanske inte ska ha veemon och dem...i alla fall inte guilmon...han är sämst ju!

Redigerat av mj070
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du ta inte illa upp de som jag sa innan jag var bara på dåligt humör!

ok så nu när du har klarat falska Byakko ledaren så borde du vara inlåst i ett fängelse, o Numemon borde hjälpa dig ut ur den.

efter de så ska du till meragge tower (nått sånt) där den riktiga Byakko ledaren finns! för att ta dig dit så måste du gå över mubios desert.

post-15073-1117291457_thumb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

ok...tack...och du, jag säger också förlåt...som jag sa i det andra forumet så är jag lite stavfixerad...men tack för kartan! men du har fått angewomon va? :visslar: vilken level lär den sig en attack på? och måste man ha level 20 eller mindre om man ska få veemon? du behöver inte svara men...jag är tacksam om du gör det... :) och du...jag har klarat den rätta byakko leader...det var lätt att komma till honom...behövde inte ens kartan :P hans mamemon var ganska svår...men den klarade jag med 5 dna-digiutvecklingar...och just det...har hittat lucky mouse nu...hiandromon var jättelätt...bara en dna-digiutveckling och 2 electro bolts ...men björnen var lite svårare...och du...den där från a.o.a...hans digimon var jättesvåra! särskilt björnen...den skyddade sig nästan hela tiden för min renamons electro bolts! men jaja...ska till asuka city snart...måste bara träna...ska träna mina tills de kan slå...åtminstone en brun airdramon eller dokugumon...

Redigerat av mj070
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

den där kartan rg_fuskare gjorde finns det någon ende eller ska man till mirage tower och snacka sen tillbaka eller!

kolla...typ varje del av mobius desert ser likadan ut...så går man till ett ställe så tror man att man har kommit till samma...och var man än är så behöver man bara gå upp några gånger för att komma ut...och i mirage tower så ska man möta gymledaren med sen flymon, tortomon och mamemon...(rekommenderar dna-digiutveckling) :medieval: :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

vart är byako city?

du kan gå till plug cape (bredvid central park du vet), gå till plattformen i vattnet, kalla fram submarimon, åk hela vägen, du kommer upp vid north badland w tror jag, gå till en stege och gå raka vägen...sen ska du komma till northbadland e tror jag, så ska du komma till en väg som växlar mellan bred och smal, gå raka vägen, du kommer till pelche oasis, ladda upp dina digimon om du behöver det fast det gör du säkert, men om du inte gör det så går du bara raka vägen så kommer du till en öken...om du går rätt så kommer du till ett stort öppet område med en kaktus ungefär mitt i, gå snett uppåt till vänster så kommer du att se en portal typ...genom den kommer en numemon som säger att du inte borde gå in i staden, om dina digimon är starka så gör det...men du kan inte spara eller ladda upp därinne...så det är bra med många super charges och liknande...sen ska du möta ''gymledarens'' 2 numemon....ganska lätta om du har några som kan dna-digiutvecklas...sen går du automatiskt in i ett rum och faller...du hamnar i källaren...försök hitta en liten spricka med nåt grönt inuti...leta upp ett par vakter så säger de att det inte finns någon annan här nere...gå tillbaka till det gröna så säger den att det är en numemon och hjälper dig ut :kung:

Redigerat av mj070
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...
  • Skapa ny...