The Moose Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Hejsan! Någon som vet vad Splash pack är till CS Source det är en ny slags updatering med nya skins och mycket mer.Nu behöver jag hjälp med detta!Jag har precis laddat ner splash packet från en hemsida.Installerat det och det är en ikon på skrivbordet.Vart ska jag lägga den?För när jag startar CS Source så är det fortfarande det gamla?Varför är det det.Och hur ska jag göra för att kunna spela det nya splash pack,fast jag redan laddat ner det... Tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 vad i h*lvete är splash???? *sorry för ordet men* Det är inga uppdateringar det är modiferingar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Ja...mod,men ifall du inte vet nåogt om de så behöver du inte skriva i tråden.Jag får mail vid svar vettu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 jag vet hur man gör men jag vet inte vad splash är det finns inget som heter så du menar kanske sprites? models? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Ja...mod,men ifall du inte vet nåogt om de så behöver du inte skriva i tråden.Jag får mail vid svar vettu. nä splash pack är en ny graj.Det e nya skins och så.ur lägger man in den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Testa läsa där du laddade hem det? Borde stå någon instruktion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 splash?? menar du menyn ? att du ändrar bakgrund på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Ja...mod,men ifall du inte vet nåogt om de så behöver du inte skriva i tråden.Jag får mail vid svar vettu. Jag har läst igenom allt och där står inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Testa läsa där du laddade hem det? Borde stå någon instruktion. Nä förstår du inte??Det är nya skins nya skins till vapen nya röster.Inte nån ny steam meny! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 men då är det inte splash för det finns inget som heter splash då är det helt enkelt skins och ljudfiler lägg alla vapen modeler i /models/ och alla ljud i /sounds/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Testa läsa där du laddade hem det? Borde stå någon instruktion. Vart an man lägga sina skins? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 (redigerat) i models sa jag ju skins och models är samma sak. och citera inte dig själv om du ska prata med mig ska du citera mig lol Redigerat 6 Maj 2005 av ║RaDiVaX║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg