Rullis Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Om detta nu är sant så ska det komma ett nytt anime spel till NDS! Ungefär som SSBM fast med Anime gubbar som t ex Naruto och Luffy. :) Screen; >> Press here :P << Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 mm det är sant det är one piece spelet som kommer snart tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Ett ssbm med manga kan bara bli en storsäljare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Det kommer ju till Japan, men det är nog inte säkert att det kommer till europa... Är lite osäker... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 oj.. coolt :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Jag lyckades ta reda på att det heter "Jump Stars", vilket antagligen betyder att det kommer att innehålla figurer från "mangor" som publicerats i Jump (alias Shonen Jump, som kommit till Sverige). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 ja, men alla dom är ju faktiskt också mästare på att hoppa! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Vad e ett Anime spel ? // Waddis :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Anime = Japanska ordet för Tecknad film eller Animation... Alltså:Japansk animerad film. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 åh hoppas det kommer till sverige annars åker jag dit det finns o köper det !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Man kan ju alltid hoppa lr jag mena hoppas. ordvitts Jump= hoppa hahahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Coolt spel!!!!!!! Man kan vara db gubbar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg