Lander Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 (redigerat) Jag äter mycket godis om jag köper i alla fall. Och jag motionerar varje dag också. Fast jag har aldrig haft ett enda hål i tanden :D 400 inlägg nu!! Redigerat 8 Maj 2005 av 33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 till jul knarkar jag lidl-glögg, de får man beläggningar av, särskilt när man konsumenterar en flaska varje natt o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Jag äter väl lite sådär mycket socker...men något sött typ som godis, chips, läsk, glass eller kakor blir det ju nästan varje dag, men sen motionerar jag ganska mycket.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 själva pizzan/hamburgaren är det ju inge fel på...ta tex hamburgare: Bröd,kött och salad i ett! Jättebra och gött,men man får la röra på fläsket också..jag menar, kom inte å klaga på McDonalds för att du é fet, det är du som måste röra på dig! Dricker typ en cola börrk varannan dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 tränar minst 5 ggr i veckan och det är 1.5 h per pass. sen smäller man i sig svinmycket godis på helgerna så man mår illa... är livet inte härligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 näe de e godare och kränka skiten på svettlan och inte träna alls x_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrymSy Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Man får äta hur mycket man vill man får bli tjock fast efter man väger 70 kilo ska man inte säga till sina föräldrar varför varna ni inte mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 det är inte sockret i sej det är fel på utan att vi överkonsumerar det. man borde låta bli att ät godis dricka läsk osv och istället äta kanske en efterrätt efter maten. jag har hört att svenskarnas sockerkonsumtion ligger på samma som på 70-talet nu. Det är media som får det att verka mycket. Med det jag just sa menar jag inte att man inte ska börja smälla i sig godis som en galning utan att man ska tänka på hur man får det i sig. Är det genom småätning av godis eller genom att man tar lite socker på sina jordgubbar man har till efterrätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 livhotande? knappast :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Varje dag dricker vi läsk, äter massa socker mm. Tycker ni att vi svenskar äter för mycket socker? Jag tycker att det varierar mkt mellan personer. Jag äter inte mkt socker, men däremot så kan man inte undvika socker, det finns ju nästan i allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrymSy Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Dem flesta som inte äter socker på länge blir sugna snabbt. Man känns piggare när man får socker i sig och efteråt trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 spelar det roll om svenskar äter för mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.