Gäst ymphinorx Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Socker är dyrt och ökar risken för fettma. Det kan i vissa fall också vara beroende framkallande. Vill man kan man också kalla socker för en drog. Nej många svenskar borde försöka minska på sockret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Jag äter godis på helgerna så ja mår illa och jag äter godis på Onsdagar för då brukar vi fara till ett ställe efter skolan, Men det är inte så farligt för mig att äta jättemycket socker för jag tränar flera timmar i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Jag springer 2 rundor om området(som i sin tur är jättestort)2 gånger om veckan & gör 25 situps,och jag äter lite godis nån gång i veckan.Jag mår illa av godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 För sisådär ett år sedan så mådde jag illa av att äta en enda negerbulle på en vardag. fast så är det inte nu längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Jo jag äter väll godis nån gång, dock inte varje vecka eller nått sånt. Och Lidl, en affär, skitbilligt faktiskt har kommit till Oskarshamn där jag bor. Där är de ju dumma i huvet, det finns väll ändå inga som äter müsli med stora chokladbitar i, och det värsta, det står att de är nyttigt. Förstår inte hur de tänker, visst, de är mycket energi i det, som räcker i en kvart. Sen blir man pigg som en potatissäck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 JAg äter inte aså mtcket godis En gång i vecka ibland 2 Köper för ca 25 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Jo jag äter väll godis nån gång, dock inte varje vecka eller nått sånt. Och Lidl, en affär, skitbilligt faktiskt har kommit till Oskarshamn där jag bor. Där är de ju dumma i huvet, det finns väll ändå inga som äter müsli med stora chokladbitar i, och det värsta, det står att de är nyttigt. Förstår inte hur de tänker, visst, de är mycket energi i det, som räcker i en kvart. Sen blir man pigg som en potatissäck. jag håller med.NER MED GRATISAFFÄRERNA OCH LEVE ICA-HANDLARNA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.