KICKFOOT Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Nej....då :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Nej....då :lol: Jodå. Tibia i 72h är också lite mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Spelar man ett spel glömmer man allt. "Jaja, den där ska jag göra sen..." men det hinner bli sent på kvällen innan man kom på att man skulle göra det. Varje dag kollar jag i tidningen om Tv-program och antecknar i min hjärna att jag ska se den och den. Sätter sen mig vid teven och spelar över hela programmen/filmerna. När jag lägger mig och reflekerar vad som hänt idag kom jag ihåg att jag ju skulle se på teven, inte spela med teven... Det är olika perioder, ibland spelar man noll i veckor, till och med månader, innan man spelar flera timmar varje dag och ännu fler på helger. Det senare händer oftast när jag fått nytt spel eller tagit reda på hur man kommer vidare i ett spel som man inte klarat och tröttnat på. Jaa, jag kan alltså inte uttala mig precis hur länge jag sitter vid teven genomsnitt (i vad? På ett år? Under hela skollivet?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 det längsta jag spelat var 12 timmar, jag har aldrig mått sämre i mitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 fattar inte hur man orkar, spelar max några timmar i sträck, sedan blir det lite tjatigt, så då gör jag något annat en stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Hur jag orkar att spela i 15 timmar?Bra fråga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 usch, det är ju inte ens kul och spela så länge. Prova och inte spela någonting på vardagarna. Då kommer det helt plötsligt bli mycket roligare när man kan spela på helgen. Så gör jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Försöker hinna med lite Xbox till helgen, blir inte så. Samma förbaskade filmtittande varje helg, eller så fastnar jag framför intressanta konversationer på MSN, mIRC, ICQ, Skype~... Jobbigt. Nu spelar jag ganska mkt strategispel på dator dock. Dom gamla hederliga. Warcraft 2, Age Of Empires 1-2, Settlers. Hela bunten. Tacka vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 (redigerat) Kan knappast säga att jag spelar för mycket. Om jag ens spelar alls. Däremot har jag kört ångmaskin för mycket. Syrebrist i vardagsrummet, typ. Redigerat 23 September 2005 av nebbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Ju mer man spelar, (och om man kommer bra vidare) desto mer vill man spela tills man mår illa och har huvudvärk. Har haft vissa TV-speldagar, där man bara sittat och spelat med enstaka avbrott för måltider och toalettbesök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Jag har än "kompis" i min klass som praktist taget bara spelar tv spel och data alltså från han kommer hem från skolan till klockan 10 på kvällen ! På hälgerna spelar han 24 timmar dygnet (nästan) det här är resultatet av hans spelande.... (han är alltså äkta beroende) Det bra: Han skriver snabbare än blixten på datan Han har lärt sig rätt bra Engelska Han kan hjälpa andra bra med datorer Det dåliga: Han stinker för att duschar typ alldrig bara sitter och spelar Han orkar inte ens jogga 1 km i lågt tempo Han får inte så mycket kompisar får alla tycker han e en stor "nörd" Han bara snackar om spel (vilket kan vara jävligt irreterande) Han tänker typ bara på datan typ skiter i allt annat..... //HH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Ojoj han är verkligen i behov av hjälp. Förresten den där med att han inte ens orkar springa 1 km, jag känner jättemånga som inte heller gör det men som inte sitter och spelar så mycket. De bara sportar "andra sorter" sport än joggning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.