Nain Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 spela en helg... klarar inte mer än 2 timmar. hur gör ni :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Spelar högst 4 timmar sen är det dags för huvudvärkstabletter :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Ja vissa säger att vi spelar för mycket tv spel och att det är onyttigt men nu har forskare kommit fram till att det är bra att spela tv spel för det får man bättre reflekser. Vad tycker ni om det ??? 6 till 7 timmar cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Hur orkar du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 (redigerat) Ja vissa säger att vi spelar för mycket tv spel och att det är onyttigt men nu har forskare kommit fram till att det är bra att spela tv spel för det får man bättre reflekser. Vad tycker ni om det ??? 6-7 timmar? :huh: ..... Själv spelar jag typ 3-5 timmar i veckan Redigerat 21 Juli 2005 av Uzamaki Naruto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Har ni pojkar aldrig hört talas om koffein? Köp lite koffeintabletter så orkar ni spela 24h i sträck :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Jag spelar max 2 timmar om dagen och om jag skulle typ spela 7 timmar samma dag så skulle det kännas som om jag slösat bort typ hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Jag spela ca 6-8 timar om dagen. Om jag inte har något nyt spel, då blir det mycket, mycket mer. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Asså ni som spelar 6-8 timmar om dagen är väl beroende? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Inte nödvändigtvis.. Det kanske inte har något bättre för sig. Och, det är inget fel med att spela tv spel.. Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Nä, det är det inte. Men 6-8 timmar..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 klarar jag långt på ett spel kan det bli 6-9 timmar har jag ett nytt spel ungefär 10-12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.