Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 15 timmar är ganska vanligt,utan tabletter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Nä, det är det inte. Men 6-8 timmar..... Bara för att man spelar mycket behöver det inte betyda att man är beroende.Kan man däremot inte klara av att låta bli att spela spel, vilket jag tror att de flesta faktiskt klarar, så är man inte särskillt beroende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 6-7 timmar film om dagen. Beroende? Nej. Liv? Ja. Intresse kallas det. Inte beroende, Legendary_Lukas. Nu var det ju iofs tv-spel det handlar om, och ja, det är lite mindre nördfaktor på film :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 (redigerat) Beror väl på vilka filmer man tittar på.. :rolleyes: :D EDIT: Elak smiliy.. Elaak. Redigerat 21 Augusti 2005 av NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 (redigerat) Dom säger att det e bra att spela Dator ochså! <_< Redigerat 21 Augusti 2005 av Johan3043 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 6-7 timmar film om dagen. Beroende? Nej. Liv? Ja. Intresse kallas det. Inte beroende, Legendary_Lukas. Nu var det ju iofs tv-spel det handlar om, och ja, det är lite mindre nördfaktor på film :P Men då tycker jag att du ska sluta använd uttrycket hockeybög, Mem. De Uttrycker ju bara sitt intresse... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Det ska jag inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Beroende, det är när man inte kan slita sig från tv'n och bara MÅSTE spela. För dom som lirar för skojs skull i många timmar, men kan sluta när som helst så e det ju inte ett beroende. Själv lirar jag väl i 1 timme i veckan kanske. Mer blir det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Det ska jag inte alls. Därför att? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 det finns ju en gräns. att spela är bra för engelska kunskap och reflexer men då är det bäst om man spelar högst 2 timmar om dagen. annars blir man klen,sur,trött och efterbliven. i femman så hade jag inte så mycket spel så jag spelade bara lite data då o då och ibland annat hos kompisar men när jag fick game cube började jag spela det alldelles för mycket i ett halvår och det får jag ångra nu när jag märker att folk som är 1 och ett halvt år yngra ibland är starkare i armarna än mig men nu har jag börjat träna lite och spela mindre så nu tar jag ikapp. vi är ju den första generationen som utsätts för spel så man kan se det som att vi är försökskaniner. man vet ju inte....missbrukar man spel kanske man blir klen eller trött och utbränd enkelt i vuxenlivet och då går det mesta åt helskotta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 det finns ju en gräns. att spela är bra för engelska kunskap och reflexer men då är det bäst om man spelar högst 2 timmar om dagen. annars blir man klen,sur,trött och efterbliven. i femman så hade jag inte så mycket spel så jag spelade bara lite data då o då och ibland annat hos kompisar men när jag fick game cube började jag spela det alldelles för mycket i ett halvår och det får jag ångra nu när jag märker att folk som är 1 och ett halvt år yngra ibland är starkare i armarna än mig men nu har jag börjat träna lite och spela mindre så nu tar jag ikapp. vi är ju den första generationen som utsätts för spel så man kan se det som att vi är försökskaniner. man vet ju inte....missbrukar man spel kanske man blir klen eller trött och utbränd enkelt i vuxenlivet och då går det mesta åt helskotta Vaddå försökakankiner?Har dina förfäder inte spelat pong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 För spelade jag lan på natten med kompisarna så blev vi mycket trötta i skolan <_< ganska dålig ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.