Eric_H Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Jag spelar en timme. morgonen och eftermiddan. Det blir lite längre ibland. Hihihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 det löjligaste med tv spel är åldersgränser... varför finns dem ens... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 NesseN: säger inte det sig självt.... sitter du och spelar 35h i sträck så dör du till slut....du vet, äta,sova och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 att sitta framför en datorskärm med "strålning" påverkar inte människan alls. frågade precis min läkare, eller precis och precis, när jag var och fixade upp med lite operationer i ansiktet. jag har alltid haft problem med huden, typ, så den blir jävligt torr och sådär. mamma trodde självklart att det berodde på att jag spelade för mycket tv-spel och dataspel, och det gör jag, men Ahh eahueah doktorn ägde morsan. inget farligt att sitta framför datorn. jag tror att det egentligen inte påverkar en människa alls att spela tv-spel, det är nog snarare bra. sålänge du inte glömmer bort våldsironin i spel där du slår av huvudet med en spade och sedan pissar på liket, ger en flashig kommentar och sedan springer vidare för glatta livet med en k-pist. att de äldre alltid ska klaga så fort det kommer män i ninjadresser och med voltkunskaper. Har du hört talas om musarm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Ne :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Längsta jag spelat var från klockan 12 till klockan 4 på natten, eller jag och jag, det var min kompis som spelade spelet och jag läste guiden. (The legend of zelda:Majoras mask) Men jag har inte mycket tid att spela för handbolls träning och cuper och skolan tar upp det mesta av min tid. (Vi spelade på en lördag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 brukar fastna framför vissa spel, där jag spelar timmar i sträck..... ex the sims,splintercell och några till... för det viktiga för mig är en bra story.... finns det, så är jag fast. Det är därför som jag aldrig spelar cs eller bf2 flera timmar i sträck.... och det är dessutom därför jag i princip aldrig är på lan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 brukar fastna framför vissa spel, där jag spelar timmar i sträck..... ex the sims,splintercell och några till... för det viktiga för mig är en bra story.... finns det, så är jag fast. Det är därför som jag aldrig spelar cs eller bf2 flera timmar i sträck.... och det är dessutom därför jag i princip aldrig är på lan jag har lättare att spela spel som bf2 och cs länge men aldrig tv spel eller liknande, bara online spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 NesseN: säger inte det sig självt.... sitter du och spelar 35h i sträck så dör du till slut....du vet, äta,sova och sånt Det trodde jag alla tog som en självklarhet?Jag menade mer medicinska problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 hmm.... om man har epilepsi och får ett krampanfall och ramlar av stolen och landar på en boa orm som äter upp än? vad f*n vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 :P.. Skämta inte bort allt nu, du förstår vad jag menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 ja det är väll klart.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.