Fusion Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 tydligen, eftersom jag inte enligt han får tycka som jag vill, kan jag inte tycka på annat sätt och då är jag alltså inte med alltså man kan inte vara emot nåt sånt det e omöjligt oxo ifall det e ett fritt land...du påverkas alla påverkas..alltså vart vill du komma fram till..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 kan man inte? jag är ju det... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 kan man inte? jag är ju det... <_< Ja,och du är tydligen den ända ifall man inte räknar med diktaturer som inte ville att folk skulle ha rättigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Om vi inte hade haft några rättigheter så hade alla vi suttit på sängen och stirrat in i väggen. Eftersom hela det här forumet hade varit grymt olagligt, och internet troligen belagt med dödsstraff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 (redigerat) Man får fett bra reflexer av att spela cs. Redigerat 20 November 2005 av senig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 låter inte så bra. strålningen är nog rätt farlig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Jag tror det är helt ok att spela tv/dator spel. Om man inte pelar typ 10 timmar per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.