Hoppa till innehåll

Tvspel Spelar Vi För Mycket ?


Vigge_as_long
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag skriver bara min åsikt och det jag tror på jag har aldrig sagt att jag är mot relgion av något slag jag bara inte tror på det.

Fusion:Det jag tror guggo menar är varför debbaterar du om du endå inte bryr dig vad vi säger och så fort vi sa att vi inte tror på relgion och gud så blev du upprörd och började använda utropstecken. Jag iallfall försöker inte få dig att tro på nått annat jag vill bara föra min åsikt som man ska göra i en debatt.

 

jag tror att ni har missuppfattat mig när det gäller att jag blev upprörd o plus jag använder utropstecken ofta inte bara i det här debatten...

o jag försöker inte heller få dig att tro på något annat,vad du tror på e din sak inte min som du sa jag försöker bara föra min åsikt det e det jag vill göra så jag tror att ni har missuppfattat mig... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 282
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

engelskan blir man betydligt bättre på!

det e ett kul sätt o lära sej de på...

sen finns de andra grejer man lär sej av spel, som ja inte kommer på just nu ;P

 

men man glömer hela det här eftersom man bara tänker på själva spelen,så tänker man inte på engelskan o hur man ska lära sig o sånt..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samma här. Är en riktig språkmänniska!

 

Sverige behöver definitivt satsa mer på ungdomars & Barns hobby/fritid, alltför många sitter på datorn och får inga kompisar och blir..lite konstiga..finns nåra i skolan.

 

mm håller med dig folk bli konstiga pga datorer men inte bara de till och med konsoller som t.ex playstation,xbox...

man tänker inte på skolan,pratar om det mitt i lektionen om spelet elr vad det nu är dom spelar...slutsatser:man blir konstig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samma här. Är en riktig språkmänniska!

 

Sverige behöver definitivt satsa mer på ungdomars & Barns hobby/fritid, alltför många sitter på datorn och får inga kompisar och blir..lite konstiga..finns nåra i skolan.

 

Vem bryr sig, barnens eget val...

 

dessutom suger språk... språkval ska inte vara ett ämne... <_< fick ig i spanska... men engelska är iaf ett bra ämne...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samma här. Är en riktig språkmänniska!

 

Sverige behöver definitivt satsa mer på ungdomars & Barns hobby/fritid, alltför många sitter på datorn och får inga kompisar och blir..lite konstiga..finns nåra i skolan.

 

varför ska inte språkval vara ett ämne..??

bara för att du fick IG behöver det inte att ämnet ska bort..dessutom e språk en va dom viktigaste man har..

som jag har hört,:"kunskap är makt"..elr vad säger ni e det makt??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...