Hoppa till innehåll

Tvspel Spelar Vi För Mycket ?


Vigge_as_long
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 282
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Samma här. Är en riktig språkmänniska!

 

Sverige behöver definitivt satsa mer på ungdomars & Barns hobby/fritid, alltför många sitter på datorn och får inga kompisar och blir..lite konstiga..finns nåra i skolan.

 

låt mig få en gissning ! För att de pratar det i usa...

 

Pengar är bara matriell makt. Du kan köpa fina hus och andra grejer. Men någon verklig makt får man inte. För det krävs bra betyg, en stark personlighet, karisma osv. Presidenter, Politiker och Män/kvinnor som äger stora företag har även makt, inom företaget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

var du tvungen att skriva män/kvinnor när du vet att jag inte tycker kvinnor ska ha såna jobb...

 

men jag gillar engelska för att jag är bra på det och för att det krävs när jag sen flyttar till usa

 

tro inte att det e så enkelt som det låter att åka till usa och att bo elr jobba där (vad du ju ska göra där)...men hur ska du egentligen åka dit..??

ska du vara utbytesduent..???

o du vet väl asso jag TROR) att i usa bryr man inte sig så mycket om åsikter,säger du några av dina konstiga åsikter.lär du inte klara dig så länge där eftersom jag tror att du kommer att bli nedslagen (TROR)..

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

var du tvungen att skriva män/kvinnor när du vet att jag inte tycker kvinnor ska ha såna jobb...

 

men jag gillar engelska för att jag är bra på det och för att det krävs när jag sen flyttar till usa

 

Ja det var jag. Eftersom det finns kvinnor med sådana jobb

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

xade:varför vill du inte att kvinnor ska jobba..??

det e väl upp till dom ifall dom vill elr ej.. :blink:

dom har väl samma rättigheter som oss (som du tycker att man inte ska ha.. <_< )..du visste väl att kvonnor i smartare än män i genomsnitt..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker inte att de ska ha samma rättigheter nej... det borde va så!!!!!

 

ja men då betyder det att din mamma inte heller ska ha sådana rättigheter(ta inte åt dig jag menade inget illa),din syster(ifall du har nån)...

men iallafall kvinnor e smartare än män i genomsnitt...o sen kan du inte säga att det e ett lögn eftersom jag tror att dom gjorde undersökningar o sånt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...