Nain Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Xade har inte så bra reflexisar heller. men han är ju rätt seg, om man berättar ett skämt på en måndag kommer han på svaret på tisdag, tycker skämt suger och dampar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrymSy Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 vafan jiddrar du om? Om du så inte gillar invandrare varför säger du jiddrar det är bara invandrare som säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Livet är upp till en själv. Gör man ett fel får man helt enkelt leva med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 eller så hoppas man på att tomten ramlar av taket! nej nu bladdrar jag i munnen igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 tss.. oki doki...Jo, det kan nog vara så att vi ungdomar spelar lite för mycket "ibland". Men "ibland" så kanske vi inte spelar något alls..... Så är det med mig.... Men när jag väl fastnat kan det ju bli en 5-6 timmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 man klassas väl som nörd nuförtiden, det är ganska jobbigt. det är snarare hockeygaysen som spelar basket före och efter skolan som är nördar. f*n, att man inte kan få göra de man vill här i livet. de suger. tydligen är jag en fetnörd nuförtiden. inga vänner sägs de. då har jag väl valt de, eftersom jag inte vill syssla med idrott. jag vill syssla med mitt race, inte deras j*vla fjollerier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Hockey är kul tycker jag men jag håller men dig Mellanmjölk, typ samma för mig, men jag blir inte retad för att jag spelar mycket Tv Spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 alla spel har ju inte "reflex" scener äns <_< Jo, typ mer än hälften, faktiskt.. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 men och, jag sa ALLA har inte... du har fel! HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 alla spel har ju inte "reflex" scener äns <_< Vad menas med "reflex-scener"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Det ÄR för mycket spelande i sverige. De flesta som fastnar framför datorn är unga killar, och även tjejer. Ca,20000 ungdomar i Sverige är internetberoende, I allafall enligt en studie från Umeå universitet. Ca, 900000 barn/ungdom i Sverige har tillgång till dator hemma. Ungefär riskerar 70000 av dem att att bli beroende. Problemet är inte fetman som vissa tror, utan hälsan. Och ingen vet vad som händer då man sitter framför datorn. Vem vet, genom att andvända internet eller att ladda ner saker kanske det kan ge en sorts strålning, villket kanske kan skada människan. jag säger bara det, om du sitter vid datorn för mycket gå ut och gå en promenad, eller börja träna med nåt. Ha nån form av aktivitet. Att sitta still kan även göra dig slöare i kroppen, börja sporta så blir du säkert 20-30-40% piggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Det ÄR för mycket spelande i sverige. De flesta som fastnar framför datorn är unga killar, och även tjejer. Ca,20000 ungdomar i Sverige är internetberoende, I allafall enligt en studie från Umeå universitet. Ca, 900000 barn/ungdom i Sverige har tillgång till dator hemma. Ungefär riskerar 70000 av dem att att bli beroende. Problemet är inte fetman som vissa tror, utan hälsan. Och ingen vet vad som händer då man sitter framför datorn. Vem vet, genom att andvända internet eller att ladda ner saker kanske det kan ge en sorts strålning, villket kanske kan skada människan. jag säger bara det, om du sitter vid datorn för mycket gå ut och gå en promenad, eller börja träna med nåt. Ha nån form av aktivitet. Att sitta still kan även göra dig slöare i kroppen, börja sporta så blir du säkert 20-30-40% piggare! Inte för att jag har med det att göra men hur gammal är du?För om du är under 13år så är du fruktansvärt smart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.