Coojo Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Jag har lärt mig 70 % av den engelska jag kan genom tv-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Ja, man lär sig ju massa engelska. Men webbspel liksom. Det kanske sitter några datanördar nånstans och inte har något annat för sig än att göra nått onödigt våldsamt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Jag har lärt mig 70 % av den engelska jag kan genom tv-spel Säkerligen tror jag inte att det är 70% men en del av engelskan kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Man lär sig mycket engelska via spel, det är väl alla överens om iaf. Fick bara en enorm lust att posta en viss länk här... FILM Tyvärr är den på engelska utan text, men jag tror att åtminstone de som rollspelar förstår vad de snackar om. Den snubben måste ha ett allvarligt problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 o_______________________________O;;;; ojoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Min farsa som har en kompis i ryssland. Han är militärvårdare i militären. Där så använder man spel för att träna. Men dom får typ bara spela i typ 20 min i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ådis Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 jag vill bara säga att konditionen inte försämras om man spelar spel. Den bara inte förbättras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Man lär sig mycket engelska via spel, det är väl alla överens om iaf. Fick bara en enorm lust att posta en viss länk här... FILM Tyvärr är den på engelska utan text, men jag tror att åtminstone de som rollspelar förstår vad de snackar om. Den snubben måste ha ett allvarligt problem... Jag skulle nog tro att den där filmen var fejkad. För man skjuter inte mot nån för att han springer iväg. :blink: Och Knådis: Om man sitter inne en vecka och spelar, äter och sover ska du nog se att man får dålig kondition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Min farsa som har en kompis i ryssland. Han är militärvårdare i militären. Där så använder man spel för att träna. Men dom får typ bara spela i typ 20 min i veckan. Jag läste nånstans för ett tag sen att svenska militären skulle använda sig av en specialdesignad version av Battlefield 2 fär att träna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Man lär sig mycket engelska via spel, det är väl alla överens om iaf. Fick bara en enorm lust att posta en viss länk här... FILM Tyvärr är den på engelska utan text, men jag tror att åtminstone de som rollspelar förstår vad de snackar om. Den snubben måste ha ett allvarligt problem... Konditionen försämras inte så värst mycket om man bara sitter inne och spelar, äter och sover i en vecka. Men om du t.ex. spelar fotboll på sommaren och sen inte tränar alls under vintern så försämras kondtionen ganska mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Har lärt mig otroligt mycket engelska via Rollspel, spelade Zelda: OT när jag var 5 och Final Fantasy VII när jag var 7. Sjukt mycket engelska lärde jag mig. Skolan klarar jag överbra nu tack vare desperation när det gäller rollspel, men inte bara positiva saker har hänt... grammatiken ibland kan jag har problem med (det viktigaste lol) -_- Nu spelar jag övermycket Ragnarok Online genom datorn, fast bara när jag är hemma ;) Så typ under en vecka kan jag spendera typ... 18 timmar framför datorn, jag spelar mst på helgdagarna. På vardagarna brukar jag gå hem till kompisar, hyra ett pingisbord, sticka ut till stan och kanske spela lite spel hemma hos dem, lol. Också filmen var ju helt sjuk O.o, inte för att jag har spelat Dragon and dungeons (eller vad det nu hette). Är inte inne i Diablo eller något rollspel i sån där stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Den där filmen måste ju va fakead. Inte ens amerikanska poliser skjuter nån för att de springer iväg. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.