Guggo Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 jag spelar nog alldeles lagom... jag gör mest inget faktsikt,bara går runt o slöar... eller så är jag på fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 OK jag vill bara säga en sak nu när vi diskuterar speland om dagen. om snittet av datorspelande ligger på ca 3h/dag. och man spelar varje dag. då blir det 3 g.g.r. 7= 21H/veckan. Om man istället skulle användt den tiden till att t.ex. träna på att laga mat eller spela fotboll så skulle man ha en bliva´nde mästerkock eller ett lovandem fotbollsproffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Lukas: Alla väljer väl vad de vill göra med sin tid, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Lukas: Alla väljer väl vad de vill göra med sin tid, right? Jag gav er bara en tankeställare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 OK jag vill bara säga en sak nu när vi diskuterar speland om dagen. om snittet av datorspelande ligger på ca 3h/dag. och man spelar varje dag. då blir det 3 g.g.r. 7= 21H/veckan. Om man istället skulle användt den tiden till att t.ex. träna på att laga mat eller spela fotboll så skulle man ha en bliva´nde mästerkock eller ett lovandem fotbollsproffs. jag tycker en tv-spelsmästartitel låter mer flashig än mästerkock :) faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 OK jag vill bara säga en sak nu när vi diskuterar speland om dagen. om snittet av datorspelande ligger på ca 3h/dag. och man spelar varje dag. då blir det 3 g.g.r. 7= 21H/veckan. Om man istället skulle användt den tiden till att t.ex. träna på att laga mat eller spela fotboll så skulle man ha en bliva´nde mästerkock eller ett lovandem fotbollsproffs. JOJO, men jag barqa försökte förklara vad som kan ske om man tar sig tid att göra något annat än att nörda sig. Om du själv skulle tillbringa den tid du gör vid dator/tv vid trumpeten så skulle du vara ettt musikaliskt underbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 jag sharear min tid som jag vill, och det funkar bra. musikaliskt underbarn har jag redan varit i några år (;)). men du, sötnos, nörda? vetifan om jag tycker det är så nördigt att uttrtycka sitt intresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 jag sharear min tid som jag vill, och det funkar bra. musikaliskt underbarn har jag redan varit i några år (;)). men du, sötnos, nörda? vetifan om jag tycker det är så nördigt att uttrtycka sitt intresse. ja, men det var lättare att skriva nörda.De flesta fattar vad jag menar också. Ang. trumpeten så var det fortfarande bara ett exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 klagar du på mitt musikaliska intresse oxå? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 klagar du på mitt musikaliska intresse oxå? :/ Citera den gång jag klagat på ditt musikaliska intresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 (redigerat) EDIIIIIIIIIT Redigerat 21 Juni 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 idag skall jag ha 007 maraton.... skall spela everything or nothing och eventuellt klämma in en film för att vila tummarna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.