Gäst Fatosh Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Orka sitta i datan och tvn 6-10 timmar om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 jag hade mitt 007 maraton igår, tyvärr sommnade jag, mitt under filmen (åskbollen) mamma hittade mej på soffan imorse, med bond temat dundrande hur högtalarna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 jag hade mitt 007 maraton igår, tyvärr sommnade jag, mitt under filmen (åskbollen) mamma hittade mej på soffan imorse, med bond temat dundrande hur högtalarna :P :meddum: Hur mycket huvudverk hade du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Ta en dubbel treo så fixar det sig lille lukas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 jag hade mitt 007 maraton igår, tyvärr sommnade jag, mitt under filmen (åskbollen) mamma hittade mej på soffan imorse, med bond temat dundrande hur högtalarna :P inte så jätte mycket.... men en j*vla nackspärr :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Där ser man. Att lana sönder 4 nätter är kanske inte jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 ny cykel? ute och cyklar mycket och sådär eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Reflexer är inte det viktigaste..fast jag tycker många spelar för mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Mellan: Musik intresse äger, jag skulle vilja kunna spela gittar :P så j*vla cooooolt! iallafall, nej jag spelar inte för mycket. spelar nästan aldrig nu för tiden. Får jag ett spel jag gillar så kanske jag spelar det i 2-3 veckor sen tröttnar jag. Jag chattar och ser på TV mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Enligt morsan spelar jag för mycket.... 6 timmar om dagen är väl okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 oj.. spelar själv 2 tim, om man räknar med internet tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Enligt morsan spelar jag för mycket.... 6 timmar om dagen är väl okej? Det är det säkert. I genomsnitt blir det nog väldigt lite för mig, men man kan ju ta sig en helg och spela exakt hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.