Lander Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Skrivet 20 Maj 2005 (redigerat) Mina favorit granater är Avstånd minor, Buntladdning och Laserminor. Det som är bra med laserminor är om man har 5 st kan man täppa för en ingång så när någon annan karaktär går in där så dör dom. :P Någon annan som brukar göra så? Redigerat 20 Maj 2005 av 33
Gäst Skellington Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Skrivet 21 Maj 2005 Jag försöker göra så, men En gubbe bara kollar på min del av skärmen så mkt att det är omöjligt att göra så....
Lander Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Skrivet 21 Maj 2005 Om du möter botar är det hur enkelt som helst ;) Dom kan inte kolla på din skärm
LiQuiDe Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Skrivet 21 Maj 2005 så brukar jag också göra 0033 men såna laser minor finns också på agent under fire
Gäst Skellington Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Skrivet 21 Maj 2005 Om du möter botar är det hur enkelt som helst ;) Dom kan inte kolla på din skärm Det är roligare att möta sina kompisar
Skinnpytte Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Skrivet 21 Maj 2005 ne det är roligast att möt bootar för dom är så duma Brukar sätta en typ en Väska som skjuter om den ser nån vid en av gångarna vid Kabin barnans hus Då dör typ alla
Gäst Skellington Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Skrivet 21 Maj 2005 Ja, men En gubbe spelar exakt som en boot, så det gör inget
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Skrivet 22 Maj 2005 Nja, bootsen är dummare....Dem springer tex in i laserminorna.....fast Bond är en svår Boot tycker jag, iaf med prickskytte-vapen..
Skinnpytte Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Skrivet 22 Maj 2005 (redigerat) Nja, bootsen är dummare....Dem springer tex in i laserminorna.....fast Bond är en svår Boot tycker jag, iaf med prickskytte-vapen.. Bond med rymddräkten är svårast tycker jagMen laser minnor är ovanliga att hitta tycker jag EDIT: Brukar slänga buntladningar på bootarna så dom fastnar på dom sen springer jag iväg Redigerat 22 Maj 2005 av Trollungen
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Skrivet 22 Maj 2005 Nja, bootsen är dummare....Dem springer tex in i laserminorna.....fast Bond är en svår Boot tycker jag, iaf med prickskytte-vapen.. Hmm... Kan man slänga Laserminor så dem fastnar på bootsen också eller?
Skinnpytte Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Skrivet 22 Maj 2005 Nja, bootsen är dummare....Dem springer tex in i laserminorna.....fast Bond är en svår Boot tycker jag, iaf med prickskytte-vapen.. Tror det fast jag är inte säker om det gick slänga buntladdningar så dom fastanrMen jag har för mig att nåt gick slänga soch att det kan fastna
Rekommendera inlägg