Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Mina favorit granater är Avstånd minor, Buntladdning och Laserminor. Det som är bra med laserminor är om man har 5 st kan man täppa för en ingång så när någon annan karaktär går in där så dör dom. :P Någon annan som brukar göra så?

Redigerat av 33
Gäst Skellington
Skrivet

Jag försöker göra så, men En gubbe bara kollar på min del av skärmen så mkt att det är omöjligt att göra så....

Gäst Skellington
Skrivet

Om du möter botar är det hur enkelt som helst ;)

Dom kan inte kolla på din skärm

Det är roligare att möta sina kompisar
Skrivet

ne det är roligast att möt bootar för dom är så duma

Brukar sätta en typ en Väska som skjuter om den ser nån vid en av gångarna vid Kabin barnans hus

Då dör typ alla

Gäst Skellington
Skrivet

Ja, men En gubbe spelar exakt som en boot, så det gör inget

Skrivet (redigerat)

Nja, bootsen är dummare....Dem springer tex in i laserminorna.....fast Bond är en svår Boot tycker jag, iaf med prickskytte-vapen..

Bond med rymddräkten är svårast tycker jag

Men laser minnor är ovanliga att hitta tycker jag

EDIT: Brukar slänga buntladningar på bootarna så dom fastnar på dom sen springer jag iväg

Redigerat av Trollungen
Skrivet

Nja, bootsen är dummare....Dem springer tex in i laserminorna.....fast Bond är en svår Boot tycker jag, iaf med prickskytte-vapen..

Hmm... Kan man slänga Laserminor så dem fastnar på bootsen också eller?
Skrivet

Tror det fast jag är inte säker om det gick slänga buntladdningar så dom fastanr

Men jag har för mig att nåt gick slänga soch att det kan fastna

• Skapa ny...