Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Skrivet 22 Maj 2005 (redigerat) Nja, bootsen är dummare....Dem springer tex in i laserminorna.....fast Bond är en svår Boot tycker jag, iaf med prickskytte-vapen.. hehe, det kan inte kännas bra att vara en bomb.... När man har en buntladdning på sig så tickar ju livet iväg--- Måste vara hemskt... Redigerat 22 Maj 2005 av Petey Piranha
Lander Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Skrivet 22 Maj 2005 Ja, väldigt hämskt lika hemsk som att falla från en skyskrapa på högsta våningen då tickar ju livet också iväg.
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Skrivet 22 Maj 2005 hehe... Spelade med min kompis för ett tag sedan... Då hamnade han under banan på kabinbanan.--- alltså under marken---Det gjorde jag också på en bana--- Det måste vara någon slags bugg eller nåt..
Gäst Skellington Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Skrivet 22 Maj 2005 Min kompis har oxå hamnat under marken! Han kom upp genom att använda enter-hake, men det värsta var att han kunde sjuta mej, men jag kunde inte sjuta han
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Skrivet 22 Maj 2005 Min kompis har oxå hamnat under marken! Han kom upp genom att använda enter-hake, men det värsta var att han kunde sjuta mej, men jag kunde inte sjuta han Ja, precis.. Fast när jag var under marken så var det naturligtvis sprängmedel vi körde med.... :angry: .. Så jag dog bara sådär efter 3 sekunder...
BornInBarcelona Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Skrivet 23 Maj 2005 Min kompis har oxå hamnat under marken! Han kom upp genom att använda enter-hake, men det värsta var att han kunde sjuta mej, men jag kunde inte sjuta han Var det hampus som fasnade lr
Skinnpytte Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Skrivet 23 Maj 2005 Ja tror min bror ramla ner under marken en gång
Shadowbeing Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Skrivet 23 Maj 2005 Aja, måste vara nåt fel i spelet... Jag sprang ju liksom på bar golv och föll plötsligt igenom..
Lander Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Skrivet 23 Maj 2005 Jag gjorde en stor explosion så spelet laggade idag, så jag var tvungen och stänga av spelet <_< altt bara stannade
Shadowbeing Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Skrivet 23 Maj 2005 Jag gjorde en stor explosion så spelet laggade idag, så jag var tvungen och stänga av spelet <_< altt bara stannade Okej... Bara så vidare inte bootsen springer uppe i berget på kabinbanan---hehe
Gäst Skellington Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Skrivet 24 Maj 2005 Det finns inget berg man kan springa upp i, på kabinbanan
Rekommendera inlägg