Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Nja, bootsen är dummare....Dem springer tex in i laserminorna.....fast Bond är en svår Boot tycker jag, iaf med prickskytte-vapen..

hehe, det kan inte kännas bra att vara en bomb.... När man har en buntladdning på sig så tickar ju livet iväg--- Måste vara hemskt... Redigerat av Petey Piranha
  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

hehe... Spelade med min kompis för ett tag sedan... Då hamnade han under banan på kabinbanan.--- alltså under marken---Det gjorde jag också på en bana--- Det måste vara någon slags bugg eller nåt..

Gäst Skellington
Skrivet

Min kompis har oxå hamnat under marken! Han kom upp genom att använda enter-hake, men det värsta var att han kunde sjuta mej, men jag kunde inte sjuta han

Skrivet

Min kompis har oxå hamnat under marken! Han kom upp genom att använda enter-hake, men det värsta var att han kunde sjuta mej, men jag kunde inte sjuta han

Ja, precis.. Fast när jag var under marken så var det naturligtvis sprängmedel vi körde med.... :angry: .. Så jag dog bara sådär efter 3 sekunder...
Skrivet

Jag gjorde en stor explosion så spelet laggade idag, så jag var tvungen och stänga av spelet <_<    altt bara stannade

Okej... Bara så vidare inte bootsen springer uppe i berget på kabinbanan---hehe
Gäst Skellington
Skrivet

Det finns inget berg man kan springa upp i, på kabinbanan

• Skapa ny...