nico Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 för en månad sedan satt jag och segade med modem men som genom ett under lyckades pappa gå med på att skaffa bredband! eller jag smalband då men ändå. 0,5 mbit glocalnet, fast vi brukar ha ca 0,5 - 0,6 mbit hehe. ADSL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Hey! Jaag bor på landet och har 11Mbit bredband! Skippade det j*vla modemet för ca ett år sedan... :D har du tråd löst?? jag tror inte du har 11 mbit jag har 2mbit men detstår 11mbit på det trådlösa och det är snabbhet mellan switch och kortet.... och när kom 11 mbit?? det som är närmast är 10... o sen e det 24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Ska snart skaffa 24Mb 399Kr månaden / ADSL :P Maybe ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Jadå, Telias 8Mbit DSL. Skit skysst, gick inte att fixa snabbare.. ;D flera av mina kompisar har modem, eftersom dom inte kan ha bredband. räcker att du åker 2 kilometer utanför där jag bor så har ingen bredband ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Jag sitter också på modem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.